powerpoint 2010 afbeelding terug laten keren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Is het mogelijk (vast wel) om bijv. een logo terug te laten komen op bepaalde pagina's?
Ik wil gebruik maken van een bestaande dia lay out, en een logo terug laten komen zoiets als bij voettekst. Maar dan aangeven op welke pgina's wel en niet. En volgens mij kan je niet 2 dia's over elkaar zetten.
Ik denk dat het simpel moet zijn om een afbeelding op dezelfde plek terug te laten komen, maar ik zie het ff niet.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

sjabloon gebruiken?

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ja, dat lukt aardig. (iig goed genoeg voor nu)
Maar het is niet helemaal wat ik bedoel. Want per dia moet je aangeven dat er een logo inzit.

Wat ik eigenlijk zoek is dat je een logo maakt, en je geeft ergens aan dat je op slide 1 het logo niet wil, wel op slide 2,3 6 & 7 maar dus niet op 4&5. want op slide 4&5 wil ik namelijk geen logo maar een foto op die plaats, en op slide 6&7 wil ik een hele andere foto teruglaten komen op een hele andere plaats, maar wel exact op de zelfde positie.

Ik ken dit van een ander stuk software om touchscreens op te maken, waar je knoppen terug kan laten komen of juist niet maar een andere knop gebruiken. Daar heet het overlay oid.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sjabloon gebruiken ;) En dan op alleen dat punt verschillende indelingen definieren: eenmaal met, eenmaal zonder logo en dan de indeling zonder logo gebruiken voor slides 4 en 5.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

F_J_K schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:05:
Sjabloon gebruiken ;) En dan op alleen dat punt verschillende indelingen definieren: eenmaal met, eenmaal zonder logo en dan de indeling zonder logo gebruiken voor slides 4 en 5.
Wat jij zegt :)
Of een sjabloon maken met een
-titeldia/intro
-standaard
-einde dia

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
o.k. bedankt voor zover. ik denk dat het wel gaat lukken.

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1