Release Date Afteller op Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

• XcelentTom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05-2025
Allerliefste Redactie, :9

Allereest sorry dat ik misschien geen onderzoek heb gedaan of er al andere topics hierover zijn of dat ik dit in het verkeerde sector heb gepost. 8)7 Maar alsnog wil ik graag mijn idee aan jullie verkondigen.
Ik kijk momenteel erg uit naar Assassins Creed Brotherhood voor op de PC, maar om te kijken hoe lang ik nog moet wachten. Moet ik naar allerlei onhandige sites. |:( Wetende dat de snel-links in de linker-zij-balk erg handig zijn. Leek het mij een perfect idee om hier ook nog een aftel functie voor release dates in te voegen.
Hiermee word www.tweakers.net naar een hoger niveau getild.

Ik hoop spoedig een reactie van jullie te ontvangen.

Liefs XcelentTom :9

P.S. _/-\o_ Mijn dank is groot _/-\o_

Edit: rechter-zij-balk veranderd naar linker-zij-balk

[ Voor 4% gewijzigd door XcelentTom op 21-01-2011 22:06 ]

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:13

painkill

Pain(k)(ill)

De PW-crew kennende hebben ze hier al lang en breed over nagedacht en zullen ze zometeen wel uitleggen waarom ze het wel of niet toe gaan voegen ;)

Mijn SNES verzameling!

• XcelentTom
Ja, ik ben het met je eens. Misschien is het wel een idee als optioneel toe te voegen?

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Smiling as the shit comes down...

• XcelentTom
Ik waardeer je opmerking. De site is inderdaad wel handig, maar ik vraag mij af of de Redactie niet liever een completer Tweakers heeft. Dit draagt daar o.a aan bij.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Een aparte lijst bijhouden lijkt mij overbodig, misschien dat ze die data bij games in de pricewatch kunnen toevoegen.

Smiling as the shit comes down...

• XcelentTom
Het is niet echt een overbodige luxe, dit draag o.a (2e keer) bij aan de compleetheid van Tweakers. Zodat Tweakers zich sterker positioneert voor Website van het Jaar 2011. Maar het nut van de afteller lijst is dat mensen daar meerdere producten kunnen invoegen. En deze rankschikken op eerst uit gegeven. Of alfabetische volgorde of zelfs eigen prioriteit. Het nut van de lijst is ook dat mensen niet naar pagina's van producten zelf hoeven te navigeren. Dit is al snel een probleem met meerdere producten.

[ Voor 17% gewijzigd door XcelentTom op 21-01-2011 22:28 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

In de Karmastore kan je het gebruik van rss-feeds voor in de tracker aanslingeren. Rss-feed van zo'n gameaftelsite als hierboven genoemd (die het overigens nu even niet doet maar er zijn er vast meer) erin en je bent precies waar je wezen wil :)

Of wij mankracht willen reserveren om zelf een feed met zulke gegevens te bouwen en vooral te onderhouden - want dat is wat je uiteindelijk vraagt - geen idee, maar je vraagt iets dat tamelijk bewerkelijk en dus duur is.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1