Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek voor een emulator voor Android, en wel om een spelletje, dat alleen voor smart phones bestaat, te downloaden en er op te spelen. Ik ben verslaafd aan het spel en krijg RSI van mijn foon :)
Het moet niet een sim zijn, want het is een online spel.
Ik moet dus ook met mijn credentials in kunnen loggen.

Bestaat zoiets?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android emulator gezocht
Zoek en zij zult vinden: http://developer.android....oping/tools/emulator.html

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Om welk verslavend spel gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak heb je idd ook wel klonen (onder een andere naam) op de PC van de meeste smartphonegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je kunt ook Android_x86 onder virtualbox draaien. Dat heb ik een tijdje terug gedaan om Alchemy te kunnen spelen, en dan in 1152x900 resolutie ofzo (of een van die wazige vesa waarden die wel ondersteund werden) :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
cool, bedankt. ik ga t proberen....

Spel: parallel kingdom.
(als je wil spelen, voer dan ajb reference code ndvfq in, dan help je me ook nog :)
Kloon is geen optie, want ik speel al met een account. Ik wil alleen thuis gewoon op de desktop kunnen spelen...

[ Voor 76% gewijzigd door Xochiquetzal op 21-01-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Ok, ik heb een emulator... alleen daar zit geen market op, dus kan ik de app nog niet er op zetten :( Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xochiquetzal schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:33:
Ok, ik heb een emulator... alleen daar zit geen market op, dus kan ik de app nog niet er op zetten :( Iemand tips?
De APK zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord, en in je topicstart aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd. Daar is in je topicstart niets van terug te vinden, en ook in je laatste reply kan ik niet ontdekken dat je zelf ook maar iets gedaan hebt om het voor elkaar te krijgen.

Met Google is best het een en ander te vinden, dus dit topic gaat dicht wegens een gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.