Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GTA IV wil niet instaleren setup .cab doesn''t match.

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

• dennieboy96
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
CRC error: the file blablabla.. cnt.bik doesn't match the file in the setup's .cab file. the medium from which you are running the setup ma be corrupted; contact your software vendor ik instaleer het spel via virtual clone drive ik ben op het moment gta IV aan ut instaleren daar krijg ik die fout het is neit de hardeschijf die heb ik al gecheckt somige zeggen werkgeheugen maar dat is het ook niet heb er splinternieuwe in gehad. en hij word van de computer afgeinstaleerd dus de cd kan niet kapot of vies wezen.

mvg Dennis

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen.
Daarnaast is je post erg onduidelijk. Probeer, wanneer je er na zelf onderzoek doen niet uitkomt, er een net verhaal van te maken zodat het wat leesbaarder is.

Overigens ruikt het heel sterk naar warez en daar kunnen wij helaas niet bij helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 21-01-2011 20:05 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.