Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 17:40

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Hallo,

Omdat ik mijn SPB Mobile shell op gefucked heb zou ik graag een keer een CFW proberen. Ik heb al wel eens gezocht en er zijn zooveel van die dingen dat ik gewoon niet weet welke ik moet kiezen. Daarom dacht ik dat jullie mij daarbij vast wel zouden kunnen helpen. Ik zou graag een cfw willen die qua uiterlijk helemaal anders is dan de standaard, ook omdat ik SPB gewent ben, die werkte altijd wel fijn. Ook zou ik graag een duidelijke (nederlandse) tutorial willen die alles haarfijn uitlegd aangezien ik er helemaal niets vanaf weet.

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij duidelijkheid zouden kunnen brengen.

Mvg.
Kryziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Niemand? Of zijn jullie bang door dat topic beleid ofzow.
Je mag geen links geven,maar de naam van de cfw mag toch wel?
En in het 5800 topic word er vol over gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37
Hier op GOT verwachten we dat je zelf eerst moeite doet voordat je een nieuw topic plaatst.
Gisteren heb ik m'n Nokia 5800 die in de kast lag er is bijgehaald en de tijd genomen om het topic van de Nokia 5800 door te lezen, er staat zelfs een tutorial in hoe te flashen met JAF.
Mijn resultaat was na een uurtje ook dat de firmware ontwikkeld door TimothyW erop had staan :), zonder verdere enige ervaring.
Al blijf ik bij m'n Nokia 5530 XpressMusic ;).

Veel succes!

[ Voor 11% gewijzigd door Wietsee. op 24-01-2011 09:05 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Bedankt, zou je de pagina nummers waar dat op staat kunnen doorgeven?
Ik heb zelf wel lopen spitten maar kon niet wat vinden.

Maar btw. de 5530 is toch het broertje van de 5800, waarom kies je dan toch daarvoor? :P
(nieuwsgierig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37
Kryziek schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:56:
Bedankt, zou je de pagina nummers waar dat op staat kunnen doorgeven?
Ik heb zelf wel lopen spitten maar kon niet wat vinden.
Op blz. 241; Nokia 5800 Tube - Deel 2.
Maar btw. de 5530 is toch het broertje van de 5800, waarom kies je dan toch daarvoor? :P
(nieuwsgierig :P )
Ik vind het design van de Nokia 5530 XM veel mooier, tevens is ie een stuk dunner en heb ik toch geen 3G en GPS nodig, Google Maps berekent overigens zeer nauwkeurig de locatie en dat zonder GPS :).
Verder is de Nokia 5530 XM heerlijke telefoon, maak gebruik van SPB Mobile Shell waar je een hoop mee kan ;d.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Aha, duidelijk. ;)
Heel erg bedankt. Ik heb vandaag nix te doen dus ik ga er maar eens mee beginnen. :D
Pagina: 1