Goed, hier dan mijn, volgensmij tweede, testcase. De afgelopen maanden heb ik stage gelopen in Cusco, Peru. Ondertussen vond ik het wel weer een leuk moment om mn camera uit de tas te halen. Met name 's avonds heb ik geprobeerd om veel foto's te maken omdat met licht spelen gewoon leuk is.. en overdag is het daar vaak erg erg saai. Zelf probeer ik vaak zo min mogelijk echt toeristische kiekjes te maken maar gewoon lekker de straat op etc. en ik denk dat dat wel gelukt is.
Hier dan een "klein" overzicht van foto's waarvan ik denk dat ze wel gelukt zijn.
De selectie is redelijk uiteenlopend qua onderwerpen van sport tot muziek, van geweld tot geloof.
Allen gemaakt met de 17mm tokina, 85mm samyang en de roodrandige 24-200 (deels met IS).
1

Burgemeester verkiezingen by Ivan Milo, on Flickr
2

Studenten demonstratie by Ivan Milo, on Flickr
3

Lokale supermarkt met avonduren by Ivan Milo, on Flickr
4

Rock concertje by Ivan Milo, on Flickr
5

Voorbereiding traditionele dans by Ivan Milo, on Flickr
6

Straatbeeld in de avonduren by Ivan Milo, on Flickr
7

Cienciano by Ivan Milo, on Flickr
8

Viering van een heilige maagd by Ivan Milo, on Flickr
9

Pluimveemarkt by Ivan Milo, on Flickr
10

Coca te koop! by Ivan Milo, on Flickr
Hier dan een "klein" overzicht van foto's waarvan ik denk dat ze wel gelukt zijn.
De selectie is redelijk uiteenlopend qua onderwerpen van sport tot muziek, van geweld tot geloof.
Allen gemaakt met de 17mm tokina, 85mm samyang en de roodrandige 24-200 (deels met IS).
1

Burgemeester verkiezingen by Ivan Milo, on Flickr
2

Studenten demonstratie by Ivan Milo, on Flickr
3

Lokale supermarkt met avonduren by Ivan Milo, on Flickr
4

Rock concertje by Ivan Milo, on Flickr
5

Voorbereiding traditionele dans by Ivan Milo, on Flickr
6

Straatbeeld in de avonduren by Ivan Milo, on Flickr