Lelijk GTA 4 & episodes from LC

Pagina: 1
Acties:

• alexgriekos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:11
Beste tweakers!

Ik heb pas geleden een (2e hands) computer gekocht. Ik wilde onder andere GTA 4 spelen.

Toen ik hem had heb ik ook GTA 4 en de uitbreiding gekregen (legaal). In het begin stotterde hij enorm. Toen heb ik een update (1.6) gedownload en moest ik er een of andere filecheckfix inzetten, want anders werkte hij niet.
Nu stottert het spel niet meer, maar het is niet mooi. In de verte knippert alles een beetje. (irriteert) De wereld is ook niet echt mooi te noemen. Ondanks dat ik de grafics op z'n hoogst heb staan. (dit is wel iets te zwaar dus draai hem iets minder hoog) Mijn vraag, ligt dit aan mijn systeem (niet goed genoeg videokaart?) of is er iets met gta.

Voor de uitbreiding heb ik geen update gedaan. Stottert ook niet maar heeft hetzelfde probleem.

Mijn systeem:

AMD Phenom II X4 925 2,8 Ghz (met knopje OC naar 3,3, helpt niet en doe ik liever niet)
MSI 880GMA-E45 (msi 7623)
4gb kingston ddr 3 1300 Mhz (zelfde knopje OC naar 1600Mhz)
Sapphire Vapor x hd 5770 1gb gddr5 Nooit overklokt

Windows 7 64 bit
Catalyst™ Version 10.11 (driver videokaart)

Volgens Core Temp wordt mijn processor hoogstens tijdens het spelen 47-49 C

Verder speel ik soms Counter strike source, die draait hij zonder problemen.

Dus weet iemand waaraan het ligt en of het te fixen is?

Groetjes,

Alexander

[ Voor 3% gewijzigd door alexgriekos op 21-01-2011 17:44 ]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-02 14:00

Hoite

Goed verhaal

Ik heb hetzelfde soms, dat bijvoorbeeld prullenbakken op de stoep opeens verschijnen, ik stoor me er niet zo aan.
Zover ik weet heb je de nieuwste driver, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Ik denk dat het gewoon zo hoort.

Lekker kort.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GTA4 heeft altijd bekend gestaan om niet al te best te draaien op PC (nouja, PS3 versie was ook twijfelachtig). Als andere games zonder problemen draaien (ik heb zelf soortgelijk systeem nu), zet ik het toch op GTA4.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
bij gta4 kun je de instellingen beter laten zo het spel ze standaard insteld.
vooral niet aan de schuifregelaars komen dan krijg je elk systeem op de knieen.