Aanbieding HP G62-b09ED bij OfficeCentre

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik vroeg me af of iemand me meer over deze aanbieding kan vertellen:
http://www.staplesofficec...-home-premium-64-bit?r=bf
Er zit achterop de folder van OfficeCentre een 10% kortingsbon, je krijgt bij de betreffende laptop een HP Photosmart-printer t.w.v. €83,- en ook nog eens drie licenties voor McAfee voor een jaar t.w.v. €59,-
Ik weet dat de prijzen bij OfficeCentre exclusief BTW zijn dus met een simpel rekensommetje kom je op ongeveer €600,-. Haal daar de korting met de kortingsbon en de verkoopwaarde van de printer en de McAfee-licenties vanaf en je komt op ongeveer €460,- inclusief BTW voor een laptop met een Core i5-460M, 500GB HDD en 4GB werkgeheugen en een jaar pick-up & return. Is dit niet érg goedkoop? En anders is het natuurlijk een hele goede actie en hoop ik dat vele Tweakers hier van kunnen meegenieten _/-\o_

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:59
Japperrrr schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:43:
Ik vroeg me af of iemand me meer over deze aanbieding kan vertellen:
http://www.staplesofficec...-home-premium-64-bit?r=bf
Er zit achterop de folder van OfficeCentre een 10% kortingsbon, je krijgt bij de betreffende laptop een HP Photosmart-printer t.w.v. €83,- en ook nog eens drie licenties voor McAfee voor een jaar t.w.v. €59,-
Ik weet dat de prijzen bij OfficeCentre exclusief BTW zijn dus met een simpel rekensommetje kom je op ongeveer €600,-. Haal daar de korting met de kortingsbon en de verkoopwaarde van de printer en de McAfee-licenties vanaf en je komt op ongeveer €460,- inclusief BTW voor een laptop met een Core i5-460M, 500GB HDD en 4GB werkgeheugen en een jaar pick-up & return. Is dit niet érg goedkoop? En anders is het natuurlijk een hele goede actie en hoop ik dat vele Tweakers hier van kunnen meegenieten _/-\o_
Is inderdaad erg goedkoop. Maar de printer is een actie vanuit HP.
De laptop zou normaal gesproken de prijs kosten waar die nu ook voor in de folder staat.

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Als ik in de Pricewatch naar vergelijkbare hardware zoek krijg ik toch hele andere prijzen te zien.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:21

gws24

Thinking is hard!

Helaas haal je op het eind in- en exclusief door elkaar; die 460 die je noemt is exclusief!

Maar je neemt ook een omweg met het berekenen van de prijs van de laptop: aangezien je de printer en McAfee gratis krijgt (al dan niet na een refund van bv HP of McAfee) hoef je bij de bepaling van de prijs van de laptop alleen rekening te houden met de 10% korting. De laptop is 499 ex wat met 10% korting 449.10 ex is wat dan uiteindelijk 534.42 inclusief wordt.

Let trouwens wel op dat die korting alleen geld op zaterdag 29 januari

EDIT:

Als je geen McAfee wil kan je hem bv ook bij Dixons kopen voor 499.99 inclusief; wel met printer maar dan heb geen mogelijkheid om McAfee erbij te nemen.

[ Voor 24% gewijzigd door gws24 op 21-01-2011 20:21 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:59
Japperrrr schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:05:
Als ik in de Pricewatch naar vergelijkbare hardware zoek krijg ik toch hele andere prijzen te zien.
Explain please?

Verwijderd

Je kunt zelf het rekensommetje maken wat de uiteindelijke prijs is voor de set en daarop baseren of je dat een goede deal vindt. Die afweging moet iedereen persoonlijk maken.

Verder dank je wle voor het melden van de aanbieding, maar hiervoor is in CSL misschien een apart topic voor ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.