Beste mensen,
Ik ben nieuw hier en zoek een oplossing voor mijn probleem,
Ik heb een nieuwe gamersheadset gekocht (Creative Fatal1ty Gaming Headset).
De koptelefoon doet het gewoon maar de mic werkt niet.
Er zit geen cd'tje bij voor drivers enz en dat hoeft geloof ik ook niet,
het is een analoge mic met zo'n kabeltje in je pc (ja, zit ook in het goede gaatje, ja de volumeknop staat aan)
Nu heb ik op internet gezocht en wel meer mensen hebben dit probleem..
En 1 iemand zei dit:
I don't think it is the sound card because today i was changing the setting for the sound.... the setting under recording that is... and i found that when i disabled "digital in" my microphone started to pick up sound.
I think, but im not sure that "digital in" is for USB headsets or microphones and the headset im using is analogue.
http://www.vistax64.com/a...post-post-reply-mic-2.jpg
Hier zet hij zn "digital-in" uit... maar hoe je daar komt geen idee. Dit klonk wel als het beste idee
wat ik gevonden heb. Kan iemand mij helpen hiermee of op een andere manier.
Ik wil heel graag dat dit ding gaat werken en ik weet niet zo veel van computers zegmaar, jullie wel toch?
Ohja ik heb zelf een PHILIPS AMBX PREMIUM KIT

hey bedankt,
Tom
Ik ben nieuw hier en zoek een oplossing voor mijn probleem,
Ik heb een nieuwe gamersheadset gekocht (Creative Fatal1ty Gaming Headset).
De koptelefoon doet het gewoon maar de mic werkt niet.
Er zit geen cd'tje bij voor drivers enz en dat hoeft geloof ik ook niet,
het is een analoge mic met zo'n kabeltje in je pc (ja, zit ook in het goede gaatje, ja de volumeknop staat aan)
Nu heb ik op internet gezocht en wel meer mensen hebben dit probleem..
En 1 iemand zei dit:
I don't think it is the sound card because today i was changing the setting for the sound.... the setting under recording that is... and i found that when i disabled "digital in" my microphone started to pick up sound.
I think, but im not sure that "digital in" is for USB headsets or microphones and the headset im using is analogue.
http://www.vistax64.com/a...post-post-reply-mic-2.jpg
Hier zet hij zn "digital-in" uit... maar hoe je daar komt geen idee. Dit klonk wel als het beste idee
wat ik gevonden heb. Kan iemand mij helpen hiermee of op een andere manier.
Ik wil heel graag dat dit ding gaat werken en ik weet niet zo veel van computers zegmaar, jullie wel toch?
Ohja ik heb zelf een PHILIPS AMBX PREMIUM KIT

hey bedankt,
Tom
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 22-01-2011 17:28 . Reden: Een foto van 1680 x 1050 die nog niet voor 20% van toepassing is, is wel veel van het goede. ]