Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09-2023
Hallo,

ik weet niet of ik dit op het goede forum plaats maar here goes,

ik ben op zoek naar windows ce devices waar ik mijn software op kan testen. het gaat hier dus om een stukje hardware dat bewerkbaar is en geen custom software erop heeft staan waardoor ik nergens bij kan.

mijn vraag is dus of er ergens een leverancier (of iemand die mij wat meer informatie kan geven) voor het aanschaffen van een bewerkbaar windows CE 5 of hoger weet te vinden.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Unlim schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:18:
ik weet niet of ik dit op het goede forum plaats maar here goes,
Waarom vraag je het dan niet even aan een moderator? ;)

Nee, je zit niet helemaal goed, ik zal je topic even een andere plek geven. Je stelt namelijk geen vraag die iets te maken heeft met programmeren maar een over het vinden van hardware. Volgens dezelfde redenatie zou je een vraag over programmeren in Videokaarten & Beeldschermen kunnen stellen aangezien het immers gaat over een probleem dat je op je beeldscherm ziet. ;)

Overigens is deze move geen garantie dat je topic open blijft. Je geeft wat weinig informatie over de eisen aan het product en wat je zelf al gevonden had maar blijkbaar niet voldoet. Lees De Quickstart even door en probeer naar aanleiding daarvan wat meer info te geven. :)

PRG>>WPH

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09-2023
ah sorry, bedankt voor het verplaatsen,

njah ik heb voorheen wat onderzoek gedaan voor emulators om mijn software te testen, maar voor windows 7 is het erg moeilijk om een windows ce emage te bouwen met de software die beschikbaar is aangezien deze niet wordt ondersteunt door windows 7.

ik heb al 1 hardware device die bewerkbaar is en waarmee ik het een en ander test, maar ik ben dus nog op zoek naar meer van dit soort devices. omdat dit het beste werkt voor mij om te testen.

verder heb ik het een en ander gezocht naar leveranciers voor dit soort kasjes, maar ik dacht dat misschien iemand hier wel mij in de goede richting kan sturen voor het aanschaffen.

graag met windows ce 5.0 of 6.0 als besturingssysteem.

mvg