Beste tweakers,
Sinds een maand of 2 heb ik een nieuw moederbord.
Draai heerlijk, alleen kan ik er 1 ding niet werkend op krijgen.
Namelijk cool 'n quiet. Staat ik het bios aangevinkt, maar dat haalt niks uit en alles blijft gewoon volop draaien.
Zie ik iets over het hoofd wat daar de oorzaak van kan hebben. heb alles ook al op standard waardes gedraaid, maar ook dan draait die gewoon op volle 3.2.
Reset en load optimal default's helen ook niks uit.
Vind niet echt een storend iets, maar eerder zinloze warmte in mijn kast , omdat dit de temperatuur wel met 7/8 graden omhoog brengt.
Temperaturen zijn over het gewon goed, maaar vind dit onnodig en wil graag cool 'n quiet in gebruik nemen.
Specs:
AMD Phenom 2 955 (3.4)
MSI 890 GXM-G65
Dus als iemand nog suggesties heeft....
Sinds een maand of 2 heb ik een nieuw moederbord.
Draai heerlijk, alleen kan ik er 1 ding niet werkend op krijgen.
Namelijk cool 'n quiet. Staat ik het bios aangevinkt, maar dat haalt niks uit en alles blijft gewoon volop draaien.
Zie ik iets over het hoofd wat daar de oorzaak van kan hebben. heb alles ook al op standard waardes gedraaid, maar ook dan draait die gewoon op volle 3.2.
Reset en load optimal default's helen ook niks uit.
Vind niet echt een storend iets, maar eerder zinloze warmte in mijn kast , omdat dit de temperatuur wel met 7/8 graden omhoog brengt.
Temperaturen zijn over het gewon goed, maaar vind dit onnodig en wil graag cool 'n quiet in gebruik nemen.
Specs:
AMD Phenom 2 955 (3.4)
MSI 890 GXM-G65
Dus als iemand nog suggesties heeft....
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████