Ik heb een MRT giganas met 2 maal 1tb erin. Nu wilde ik firmware uplouden, maar sinds die tijd kan ik mijn nas niet meer bereiken. Hij krijgt geen ip toegewezen. hij gaat wel aan. Kan ik zoiets benaderen via crosslink kabel, of heeft iemand tips?
Angry IP Scanner? Of zie je normaal welk ip adres hij heeft op een display ofzo?
Even niets...
Lees anders deze artikelen eens http://inglele.blogspot.c...ware-fro-mrt-giganas.html. Hier staat ook informatie over mislukte firmwareupdates en hoe je dat weer moet herstellen.
Ok, het moet dus hardware matig en ik moet op zoek naar een Wiggler JTAG, of een serial port adapter RS232 <--> TTL maar is volgens mij hetzelfde. Zelf maken lukt me niet.
Zit er geen resetknop op het apparaat. Mijn Synology NAS wil na een update ook geen IP krijgen. Dan druk ik ff op de resetknop en dan is ie weer bereikbaar. Admin ww weer aanpassen en klaar.
Addicted to silent computing
Verwijderd
Gewoon een kwestie van je eigen IP op juiste subnet zetten? Is het niet zo dat hij gewoon reset naar een standaard IP adres? Inderdaad even met een IP scanner oplossen.
Nee hij start niet meer op. Hij gaat wel aan maar de firmware start niet op. het gaat dus om een niet goed geupdate firmware
dus als iemand in de buurt van zwijndrecht rotterdam zo'n stekkertje heeft om hem hardware matig te bricken.
dus als iemand in de buurt van zwijndrecht rotterdam zo'n stekkertje heeft om hem hardware matig te bricken.
maar dus niemand die zoiets gedaan heeft en me zou kunnen helpen?
Pagina: 1