Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-09 12:55
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede tool om een aansluitingsschema te kunnen maken op de mac.
Op internet heb ik al vanalles gezocht, en ook al diverse trials gedownload van pakketten maar het is allemaal toch niet wat ik zoek (b.v. OmniGraffle).

Wat ik in feite zoek is een programma waar ik makkelijk een tekening mee kan maken met een aansluitschema voor mijn DJ apparatuur, en het liefste ook hoe ik de spullen kan plaatsen.

Een voorbeeld van een tekening die b.v. geschikt is, is deze: http://www.flickr.com/pho...5/sizes/o/in/photostream/

Ik zie via de EXIF data dat die met Photoshop is gemaakt, maar aangezien ik over toch wel wat grotere schema's dan dat spreek en omdat ik vaker dergelijke schema's moet maken is alles met de hand doen voor mij geen optie.

Overigens hoeft dit pakket ook niet heel uitgebreid te zijn, rechthoekjes met alleen de tekst "versterker" er in is voor mij al meer dan voldoende.

Wel moet dit een pakket zijn dat geschikt is voor de Mac, ik werk namelijk niet meer met Windows.

Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen! (ik kan me herinneren dat ik vroeger onder Windows iets dergelijks wel met Visio kon doen)

To Apple or not to Apple? That's the banana!