Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Hoi Allen,

Ik heb hier een iPhone 4 overgekocht van een kennis uit duitsland.
Het abonnement wat hij had lopen liep bij T-Mobile (dus ook duitse T-Mobile lock).

Nu is mijn vraag of mijn nederlandse T-Mobile sim hierin gaat werken.
Heb momenteel geen microsim bij de hand en waag het niet om te gaan snijden/knippen in de mijne want stél dat het niet werkt, zit ik met niks! :')

Productcode mocht iemand daar wat aan hebben: mc603dn/a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:04

Yor

Yor1313#2571

Paar opties:

Koop een prepaid microsim voor 10 eu en je weet het?

post je woonplaats en vraag een andere tweaker?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Nee, gaat niet werken. T-Mobile DE is een ander netwerk dan T-Mobile NL. Alleen een T-Mobile DE simkaart zal het in dit toestel doen.

Ben zelf niet zo van de iPhones, maar volgens mij zijn ze niet zo moeilijk simlockvrij te maken ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Een microsim is al onderweg, besteld via T-Mobile dus het is een kwestie van een aantal dagen maar was in de tussentijd gewoon nieuwsgierig.

@Pinokkio jij bent hier zeker van? In ieder geval hartstikke bedankt!
Wat betreft simlockvrij maken.. ik zit momenteel op baseband 02.10.4 en een unlock is (nog) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nee dat gaat helaas niet werken. In jou geval zou ik je kennis vragen dat hij de KS van T-mob DE te bellen en vragen voor een unlock (zal misschien wat kosten) maar anders heb je een dikke ipod touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
B0MBACI schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:15:
Nee dat gaat helaas niet werken. In jou geval zou ik je kennis vragen dat hij de KS van T-mob DE te bellen en vragen voor een unlock (zal misschien wat kosten) maar anders heb je een dikke ipod touch :)
Jup zat ik zojuist ook aan te denken, in nederland is dit inmiddels gratis maar daar? Geen idee! Ik zal het in de avond even navragen.

Wat het unlocken betreft: heb even het e.e.a. nagezocht en blijkt dat er al velen vanaf oktober al wachten op een unlock. Het wordt telkens uitgesteld! :o :o :D :D
Pagina: 1