• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Hoi Allen,

Ik heb hier een iPhone 4 overgekocht van een kennis uit duitsland.
Het abonnement wat hij had lopen liep bij T-Mobile (dus ook duitse T-Mobile lock).

Nu is mijn vraag of mijn nederlandse T-Mobile sim hierin gaat werken.
Heb momenteel geen microsim bij de hand en waag het niet om te gaan snijden/knippen in de mijne want stél dat het niet werkt, zit ik met niks! :')

Productcode mocht iemand daar wat aan hebben: mc603dn/a

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-10 02:06

Yor

Yor1313#2571

Paar opties:

Koop een prepaid microsim voor 10 eu en je weet het?

post je woonplaats en vraag een andere tweaker?

http://yor.minitroopers.com

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Nee, gaat niet werken. T-Mobile DE is een ander netwerk dan T-Mobile NL. Alleen een T-Mobile DE simkaart zal het in dit toestel doen.

Ben zelf niet zo van de iPhones, maar volgens mij zijn ze niet zo moeilijk simlockvrij te maken ...

• Whis!
  • Niet online
Een microsim is al onderweg, besteld via T-Mobile dus het is een kwestie van een aantal dagen maar was in de tussentijd gewoon nieuwsgierig.

@Pinokkio jij bent hier zeker van? In ieder geval hartstikke bedankt!
Wat betreft simlockvrij maken.. ik zit momenteel op baseband 02.10.4 en een unlock is (nog) niet mogelijk.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nee dat gaat helaas niet werken. In jou geval zou ik je kennis vragen dat hij de KS van T-mob DE te bellen en vragen voor een unlock (zal misschien wat kosten) maar anders heb je een dikke ipod touch :)

• Whis!
  • Niet online
B0MBACI schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:15:
Nee dat gaat helaas niet werken. In jou geval zou ik je kennis vragen dat hij de KS van T-mob DE te bellen en vragen voor een unlock (zal misschien wat kosten) maar anders heb je een dikke ipod touch :)
Jup zat ik zojuist ook aan te denken, in nederland is dit inmiddels gratis maar daar? Geen idee! Ik zal het in de avond even navragen.

Wat het unlocken betreft: heb even het e.e.a. nagezocht en blijkt dat er al velen vanaf oktober al wachten op een unlock. Het wordt telkens uitgesteld! :o :o :D :D
Pagina: 1