Toon posts:

Hoe Counterstrike 1.1 installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de update van V1.0 naar V1.1 dus opgehaald en deze exe file aangeklikt , dan vraagt hij naar mijn Half-Life? dir. Deze heb ik dus niet want ik heb het originele spel en daarbij kun je CS ook los installeren. nu vraagt de snelkoppeling van cs 1.1 TOCH naar HL.exe, welke natuurlijk niet bestaat. Iemand een idee? Ik ben nu best wel wanhopig, want als CS niet werkt KICK ik die PC echt het raam uit. :(

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

door gewoon braaf als HL:CS koper de HLCS-buyers patch te downen en er overheen te mikken... stond bij CS.net toch heel duidelijk welke patch je wanneer hebben moest.

ftp://strikerz.net/half-life/mods/cstrike/current/cs1001.exe

Brought to you by STRIKERZ.NET

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
En als je die bewuste patch hebt gedownload, dan moet je nog heel eventjes wachten en dan brengen de heren van counter-strike.net een mooi map pack uit waarin alle maps zitten die je in de retail versie niet hebt. Dat werd trouwens wel tijd dat ze zo'n pack uitbrengen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens, ik heb dus inderdaad een gekochte off. versie, ik zie het nu ook staan van wat de juiste file moet zijn. CS1001.exe moet ik hebben, ik heb nu CSV1011.EXE en dat is voor de MOD versie.