Beste tweakers, sinds kort ben ik in het bezit van een nieuwe computer met een Scythe mugen 2 rev b op het moederbord. Nu zie ik dat de Mugen op dit moment niet draait. Af en toe heeft ie een "hikje". Dus elke 2 a 3 sec. komt er minimale beweging (schokje) in en dan stopt het weer. Alsof de koeler wel wil draaien maar niet kan. Ik heb de koeler voorzichtig een zetje gegeven en ik merk geen tegendruk of wrijving, hij draait prima rond.
Ik vroeg me af of dit normaal is of niet? Volgens AMD Overdrive zit de temperatuur van het moederbord nu op minder dan 20 graden, waardoor de Mugen mogelijk niet aan het werk hoeft. De koelers in de kast (3x) draaien allemaal wel en bieden genoeg koeling?
Graag jullie reactie of mijn koeler kapot is, of dat dit normaal is. Bestaat er een programma om de koeler verplicht te laten draaien?
Ik vroeg me af of dit normaal is of niet? Volgens AMD Overdrive zit de temperatuur van het moederbord nu op minder dan 20 graden, waardoor de Mugen mogelijk niet aan het werk hoeft. De koelers in de kast (3x) draaien allemaal wel en bieden genoeg koeling?
Graag jullie reactie of mijn koeler kapot is, of dat dit normaal is. Bestaat er een programma om de koeler verplicht te laten draaien?