Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi folks,

ik ben op het moment op zoek naar een low profile videokaart voor mijn veriton x490g. deze mag niet te duur zijn (top: €20). er moeten dan ook nog eens 2 monitors op aangesloten kunnen worden zodat ik mijn bureaublad kan uitbreiden.

in feite zoek ik dus dit:

low profile videokaart
1 dvi of vga aansluiting
1 aansluiting die ik met b.v. een kabeltje naar vga kan omzetten voor mij 2e beeldscherm.

hij is echt alleen voor word excel en internet explorer, er worden geen games of wat dan ook op gespeeld dus de bedoeling is gewoon een simpele kaart.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

jim.c

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jammer, die zijn er niet... Hier kaarten tot 50 Euro. Had je zelf ook wel kunnen vinden, toch?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou marktplaats en vraag en aanbod maar eens gaan afspeuren, voor 20 euro vind je geen nieuwe videokaart.
En je weet precies wat je wilt, waarom kan je dan zelf niet eentje vinden? Te lui daarvoor?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja die van tweakers had ik inderdaad al gevonden, maar maakt mij niet uit waar ze vandaan komen. in het buitenland zijn er vast ook nog andere te krijgen, ik neem aan dat deze niet allemaal op tweakers staan.

@ tsurany, nee ik ben niet lui. ik ben zelf ook aan het zoeken, maar waarom zoeken als er misschien al 1 is gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:44:
...maar waarom zoeken als er misschien al 1 is gevonden ;)
Omdat een goede startpost dat vereist?

Maar ja, we zijn erachter dat je blijkbaar meer op de centen let dan op wat er te verkrijgen is. NL is wat dat betreft duurder voor nieuwe VGA-kaarten; mogelijk kan je een ergens een nieuw refurbished model op de kop tikken en anders eBay?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij op dit punt inderdaad om het geld, deze is voor stage anders zou ik zo een paar 100 euro neerleggen voor me nieuwe videokaart. bedankt voor de marktplaats tip had ik inderdaad nog niet gekeken, heb er nu misschien 1 gevonden die 2 straten verderop verkocht word (letterlijk).

verder had ik al gezocht, ik kon er geen vinden dus poste ik hier een stukje. dan ga ik alsnog wel door met zoeken, mocht iemand er dan 1 weten dan zou dat mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen, zoek een lokale aan huis pc reparatie service. Die hebben vast wel een oud systeempje met een oude videokaart. Ik heb zelf nog een oude Nvidia 7300LE liggen. Ik weet alleen niet of die 2 schermen ondersteunt.
Pagina: 1