Ik ben van plan om mijn stock koeler te gaan vervangen.
Daarbij stuitte ik op de Scythe Mugen 2 Rev B.
Nu is natuurlijk zijn omvang een probleem en ik ben bang dat die dan ook bij mij niet gaat passen 
Ik had een review gelezen van Shameete over de Scythe Mugen 2 Rev B.
Hierbij heeft Shameete toevallig dezelfde kast, dus dat gaat passen
Maaaaaarrrr.... zoals te zien is op dit plaatje (uit de review) gaat de Scythe over 2 gehuegen modules heen:
Nu heb ik het probleem dat ik deze lieverdjes heb: OCZ Reaper HPC DDR3 PC3-10666
Dus kan de koeler niet over de geheugenmodules vallen omdat de OCZ Reapers er heatsinks overheen hebben
Nu is mijn vraag simpel gezegd, heeft iemand ervaring met de combinatie die ik wil gaan maken?
Scythe Mugen 2
AMD Phenom II X4 955 Black Edition (AM3+)
Asus M4A78T-E
Antec Nine Hundred Two
(Beukgevaar's inventaris)
Nadat ik wat verder had gegooled stuitte ik op dit plaatje:

Nu is dus duidelijke geworden dat mijn OCZ Reapers te groot zijn
Maar kan je dus ook de Fan van de Scythe Mugen op de andere kant plaatsen? Of is dat stom/zonde qua koeling? (aangezien de fan die er naast zit naar binnen blaast)
En heeft misschien een andere oplossing voor mij qua cooler, mocht mij hierboven genoemde setup niet passen?
Daarbij stuitte ik op de Scythe Mugen 2 Rev B.
Ik had een review gelezen van Shameete over de Scythe Mugen 2 Rev B.
Hierbij heeft Shameete toevallig dezelfde kast, dus dat gaat passen
Maaaaaarrrr.... zoals te zien is op dit plaatje (uit de review) gaat de Scythe over 2 gehuegen modules heen:

Nu heb ik het probleem dat ik deze lieverdjes heb: OCZ Reaper HPC DDR3 PC3-10666
Dus kan de koeler niet over de geheugenmodules vallen omdat de OCZ Reapers er heatsinks overheen hebben
Nu is mijn vraag simpel gezegd, heeft iemand ervaring met de combinatie die ik wil gaan maken?
Scythe Mugen 2
AMD Phenom II X4 955 Black Edition (AM3+)
Asus M4A78T-E
Antec Nine Hundred Two
(Beukgevaar's inventaris)
Nadat ik wat verder had gegooled stuitte ik op dit plaatje:

Nu is dus duidelijke geworden dat mijn OCZ Reapers te groot zijn

Maar kan je dus ook de Fan van de Scythe Mugen op de andere kant plaatsen? Of is dat stom/zonde qua koeling? (aangezien de fan die er naast zit naar binnen blaast)
En heeft misschien een andere oplossing voor mij qua cooler, mocht mij hierboven genoemde setup niet passen?