Zoals beloofd, bij deze een topic over de helpdesk van HTC. Moet hem onder Andoid plaatsen, maar heb wel tags geplaatst voor onze Windows Mobile gebruikers (booeeeeeeee!
)
Ik heb op HTC Desire HD geklaagd over de stem die inspreekt dat we informatie over Windows 7 ook op de website kunnen terug vinden. Dit wàs ingesproken door volgens mij (met alle respect!!!) een duidelijk allochtone persoon, of iemand die niet goed heeft opgelet op school, en die maar heel moeilijk uit zijn woorden kwam. Inmiddels is dit bericht ingesproken door iemand die wél beschaafd nederlands spreekt. Dus het lijkt er op dat HTC wel luistert.
Voor mij dus nóg meer reden om een polletje op te starten in de hoop dat HTC zijn service zal verbeteren.
Dus mannen en vrouwen!!! Graag invullen als je probleem echt opgelost is (of er misschien geen eind aan lijkt te komen na 2x bellen) om een acuraat beeld te schetsen voor meneer Peter Chou.
Wat vinden jullie, zónder namen te noemen van de medewerkers want die doen ook maar hun werk, op de schaal van 0 tot 9 van:
de wacht tijd (0-9)
het Nederlands van de medewerker (0-9)
de kennis van jouw product (specifiek jóuw telefoon) (0-9)
de algemene expertise (0-9)
de uur van het gesprek (0-9)
de geboden oplossing (0-9)
het nakomen van gemaakte afspraken (0-9)
Ik dank jullie voor deelname!
En vooral ook heel erg veel plezier met jullie ongetwijfeld super apparaat!
Want ben zelf wel degelijk heel erg tevreden over mijn Desire HD.
Ik heb op HTC Desire HD geklaagd over de stem die inspreekt dat we informatie over Windows 7 ook op de website kunnen terug vinden. Dit wàs ingesproken door volgens mij (met alle respect!!!) een duidelijk allochtone persoon, of iemand die niet goed heeft opgelet op school, en die maar heel moeilijk uit zijn woorden kwam. Inmiddels is dit bericht ingesproken door iemand die wél beschaafd nederlands spreekt. Dus het lijkt er op dat HTC wel luistert.
Voor mij dus nóg meer reden om een polletje op te starten in de hoop dat HTC zijn service zal verbeteren.
Dus mannen en vrouwen!!! Graag invullen als je probleem echt opgelost is (of er misschien geen eind aan lijkt te komen na 2x bellen) om een acuraat beeld te schetsen voor meneer Peter Chou.
Wat vinden jullie, zónder namen te noemen van de medewerkers want die doen ook maar hun werk, op de schaal van 0 tot 9 van:
de wacht tijd (0-9)
het Nederlands van de medewerker (0-9)
de kennis van jouw product (specifiek jóuw telefoon) (0-9)
de algemene expertise (0-9)
de uur van het gesprek (0-9)
de geboden oplossing (0-9)
het nakomen van gemaakte afspraken (0-9)
Ik dank jullie voor deelname!
En vooral ook heel erg veel plezier met jullie ongetwijfeld super apparaat!
Want ben zelf wel degelijk heel erg tevreden over mijn Desire HD.