Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik gebruik al een tijdje, met succes, de video naar ipod converter van DVDVideoSoft Free Studio, die het altijd naar behoren heeft gedaan. Maar wanneer ik laatst een .avi bestand van 40 minuten erin deed, zei hij ten eerste dat het bestand 8:43 was, en als ik het converteer kwamen er alleen de eerste 12 en een halve minuten uit.
Ik heb ditzelfde probleem met de converter van videodora.
Wat kan ik eraan doen?
Alvast bedankt.

@larsiano: Ik heb geen avi studio programma, weet jij een goede?
Ik kan geen ander bestand vinden om het daarmee uit te proberen.

Laat maar, ik heb al een nieuwe bron gevonden, en deze doet het wel.
Bedankt voor alle hulp.

[ Voor 20% gewijzigd door 13remon op 20-01-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bestand werkt wel als je hem gewoon afspeeld op de volle 40min? In dat geval is er een codec conflict en kan je dit mogelijk oplossen door een andere codec in de decoder te proberen of door de codec iets aan te passen in de installingen van het programma. Anders kan je het bestand mogelijjk via een andere bron importeren (vervangen) voor een correcte versie zonder inhouds opgave problemen. En als dat niet mogelijk is kan je misschien nog met een AVI studio programma de index herstellen en of een nieuwe werkende kopie maken. Het is dus duidelijk geen probleem van het programma maar van het bestand zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien je niet specifiek een probleem met de iPod hebt, verplaats ik dit topic naar Client Software Algemeen :)

4i > CSA

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:03

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat zeggen Gspot of MediaInfo over zowel de source als het target bestand?
Gebeurt dit alleen met dat laatste avi bestand of met ieder willekeurig bestand?
Hoe converteert DVDVideoSoft? Komt het met eigen codecs? Gebruikt het de systeem codecs?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen