Dag Tweakers,
Hier bij mij in huis staan momenteel in totaal 4 bedrade computers,
Van deze computers is er één waarvan we de internet verbinding:
-ofwel op commando willen kunnen uitschakelen
-of een timer erop kunnen inschakelen om de pc zichzelf van het internet te ontdoen.
Ben zelf al verscheidene fora afgegaan, en misschien dat ik gewoon niet op de juiste tags zoek want ik ben hier niet erg succesvol in geweest, normaal gesproken is dit namelijk geen enkel probleem maar heb geen flauw idee op wat voor trefwoorden ik moet zoeken.
Is er iemand hier, die hier misschien software voor kent, iets om het netwerkgebruik te hanteren.
Dit is niet te regelen via het modem lijkt mij. belangrijk is wel dat de verbinding op de andere computers gewoon aan blijft en ook niet onderbroken word.
Het gaat om een
Siemens Gigaset SX551 modem van KPN
-windows 7 laptop
-windows xp desktop
-windows 7 laptop
-windows vista laptop (dit is de laptop in kwestie)
Mocht het mogelijk zijn dan wou ik in ieder geval ht beheer vanuit mijn eigen windows 7 laptop regelen.
Hier bij mij in huis staan momenteel in totaal 4 bedrade computers,
Van deze computers is er één waarvan we de internet verbinding:
-ofwel op commando willen kunnen uitschakelen
-of een timer erop kunnen inschakelen om de pc zichzelf van het internet te ontdoen.
Ben zelf al verscheidene fora afgegaan, en misschien dat ik gewoon niet op de juiste tags zoek want ik ben hier niet erg succesvol in geweest, normaal gesproken is dit namelijk geen enkel probleem maar heb geen flauw idee op wat voor trefwoorden ik moet zoeken.
Is er iemand hier, die hier misschien software voor kent, iets om het netwerkgebruik te hanteren.
Dit is niet te regelen via het modem lijkt mij. belangrijk is wel dat de verbinding op de andere computers gewoon aan blijft en ook niet onderbroken word.
Het gaat om een
Siemens Gigaset SX551 modem van KPN
-windows 7 laptop
-windows xp desktop
-windows 7 laptop
-windows vista laptop (dit is de laptop in kwestie)
Mocht het mogelijk zijn dan wou ik in ieder geval ht beheer vanuit mijn eigen windows 7 laptop regelen.