Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat zijn open standaarden?

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

• Mattias.Campe
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:16
Beste Tweakers

Dagelijks volg ik de nieuwsberichten op Tweakers.net en nu en dan zijn er in de commentaren sprake van "open standaarden". Zo ook nu terug in de nieuwsberichten rond WebM. Al een hele tijd terug heb ik een tekst opgesteld, met een poging om 'open standaard' zo goed en zo kwaad het kan uit te leggen: zie *knip*

Nu ben ik daar al zodanig vaak mee bezig geweest, dat ik niet meer weet of ik mijn punt wel nog maak, daar ik geen frisse kijk meer heb op mijn eigen tekst. Vandaar had ik graag een peer review. Is mijn tekst duidelijk? Geef gerust hier feedback, op de overleg-pagina van het Wikibook of, als je zeker weet dat het goed, door het rechtstreeks aan te passen van het boek.

Dank bij voorbaat?
Met vriendelijke groeten
Mattias

PS: dit forum leek me het meest geschikt om de oproep te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 20-01-2011 13:18 ]

Verwijderd

1. Wat heeft dit te maken met SE&A?
2. Ik zie heel veel "externe" links die naar interne Wikipedia pagina's wijzen, dat is niet volgens de norm :P

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hoi en welkom op GoT :w

Ik ga dit topic sluiten. We staan geen werving toe, ook niet voor vrijwilligerswerk. Daarnaast heeft het inderdaad niets te maken met SEA.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 20-01-2011 13:19 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.