Asus O!Play HD2
With USB 3.0 , O!Play HD2 brings together high definition entertainment with high speed
- World’s first USB 3.0 media player
- Flexible 3.5” HDD storage with NAS support
- Use your iPhone® as a remote control
- TrueHD with 7.1 channel surround audio
- DLNA-certified®
Specifications + Site
Waarom dit topic?
Dit topic heb ik in het leven geroepen om ervaringen te delen. Ik struikel
voornamelijk tegen de technische mogelijkheden wat dit apparaat kan, met name de BT-Client, netwerkmogelijkeheden en DNLA gebeuren.
Eerste vraag is hoe en wat in te stellen, zodat ik de BT-client kan gebruiken...
UPDATE: BT-Client krijg ik aan t werk, mooi! Jammer dat ie maar 1 torrent tegelijkertijd kan doen.
Next Question: Het tweaken van de verbinding, zodat deze sneller wordt. DL komt weinig boven de 100 KB/s.
Mijn Situatie:
.
With USB 3.0 , O!Play HD2 brings together high definition entertainment with high speed
- World’s first USB 3.0 media player
- Flexible 3.5” HDD storage with NAS support
- Use your iPhone® as a remote control
- TrueHD with 7.1 channel surround audio
- DLNA-certified®
Specifications + Site
Waarom dit topic?
Dit topic heb ik in het leven geroepen om ervaringen te delen. Ik struikel
Eerste vraag is hoe en wat in te stellen, zodat ik de BT-client kan gebruiken...
UPDATE: BT-Client krijg ik aan t werk, mooi! Jammer dat ie maar 1 torrent tegelijkertijd kan doen.
Next Question: Het tweaken van de verbinding, zodat deze sneller wordt. DL komt weinig boven de 100 KB/s.
Mijn Situatie:
- Intern heb ik een HDD (een WD 15EARS = 1.5TB),
- de HD2 firmware ge-update naar 1.13,
- bekabeld aangesloten op mijn netwerk (op router waar ook mijn Wireless Access Point op aangesloten is),
- geen I-phone, maar een HTC Desire (Android 2.2), met wellicht ook enkele/diverse mogelijkheden (via Twonky of zoiets),
- Laptop (WLAN) met Windows Vista en een vaste PC met Windows XP,
- Internet via Telfort ADSL T6
[ Voor 39% gewijzigd door koenmm op 26-01-2011 13:55 ]