Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Vanwege wat bewerkingen op crosseyed 3d foto's ben ik op zoek naar een functie (liefst een brush) om met een in te stellen tussenafstand een bewerking op 2 plaatsen gelijk te doen.

Zoals je op de voorbeeld foto ziet wil je dus 2 keer wat aan zijn linker oog doen (dit is een voorbeeld ;) ) en zoek ik dus een borstel die dus met 1 bewerking gelijk 2 plaatsen aanpast.

Andere opties behalve een borstel zijn natuurlijk van harte welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.designontherocks.xpg.com.br/wp-content/uploads/2010/01/65835354_9f7fdf4a3e.jpg

Waar ik zelf al op heb gezocht: symmetrical brush, brush fixed width and double brush, uiteraard alleen gecombineerd met Photoshop, maar ik vind alleen een hoop gratis brushes.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Vriend van me die goed is met photoshop zegt dat het kennelijk kan door dualbrush aan te zetten in je photoshop settings, en dat je daarmee dat kan doen...

Heb alleen geen idee hoe of wat, maar dan heb je misschien iets verder om te googlen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je zou beide afbeeldingen in twee layers op elkaar kunnen zetten, en je eerste handeling opnemen, van layer wisselen, en dan de opgenomen action op de tweede laag toepassen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Helaas dual brush is om borstels te combineren voor zover ik heb kunnen ontdekken, en niet om op meerdere plaatsten gelijk te tekenen. Het lijkt erop dat het toch een opgenomen action gaat worden.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

Als action opnemen en afspelen vind ik nog best een elegante oplossing, voor zover ik weet zijn er naast evt. plug-ins ook geen verdere mogelijkheden.
Of 2 muizen/tablets tegelijk gebruiken :P

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Er is wel een simpele functie. Alleen werkt het retetraag en niet realtime(pas wanneer je de muis loslaat zie je resultaat aan de andere kant).
Ik weet niet welke versie je hebt maar in de versies met 3D functies kun je van een layer een tiled painting maken. (3D -> New tiled painting)
Wat er dan gebeurt is dat je layer getiled wordt. Deze tiling kun je zelf instellen. Volgens mij moest je de UV tiling aanpassen, ik kan het alleen niet terug vinden. Of je kunt de 3D layer scalen.
Pagina: 1