Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
            Vriend van me die goed is met photoshop zegt dat het kennelijk kan door dualbrush aan te zetten in je photoshop settings, en dat je daarmee dat kan doen...
Heb alleen geen idee hoe of wat, maar dan heb je misschien iets verder om te googlen ed.
            Heb alleen geen idee hoe of wat, maar dan heb je misschien iets verder om te googlen ed.
            Je zou beide afbeeldingen in twee layers op elkaar kunnen zetten, en je eerste handeling opnemen, van layer wisselen, en dan de opgenomen action op de tweede laag toepassen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
            Helaas dual brush is om borstels te combineren voor zover ik heb kunnen ontdekken, en niet om op meerdere plaatsten gelijk te tekenen. Het lijkt erop dat het toch een opgenomen action gaat worden.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
            Als action opnemen en afspelen vind ik nog best een elegante oplossing, voor zover ik weet zijn er naast evt. plug-ins ook geen verdere mogelijkheden.
Of 2 muizen/tablets tegelijk gebruiken 

Of 2 muizen/tablets tegelijk gebruiken
This too shall pass
            Er is wel een simpele functie. Alleen werkt het retetraag en niet realtime(pas wanneer je de muis loslaat zie je resultaat aan de andere kant).
Ik weet niet welke versie je hebt maar in de versies met 3D functies kun je van een layer een tiled painting maken. (3D -> New tiled painting)
Wat er dan gebeurt is dat je layer getiled wordt. Deze tiling kun je zelf instellen. Volgens mij moest je de UV tiling aanpassen, ik kan het alleen niet terug vinden. Of je kunt de 3D layer scalen.
            Ik weet niet welke versie je hebt maar in de versies met 3D functies kun je van een layer een tiled painting maken. (3D -> New tiled painting)
Wat er dan gebeurt is dat je layer getiled wordt. Deze tiling kun je zelf instellen. Volgens mij moest je de UV tiling aanpassen, ik kan het alleen niet terug vinden. Of je kunt de 3D layer scalen.

Pagina: 1

:strip_icc():strip_exif()/u/102851/f7602db3687389b901398d941a34982bbe9d1fb8_full.jpg?f=community) 

/u/195432/crop639b3478f123f_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/21924/crop63d689bec88fd_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/634/crop56eab269d97ab.gif?f=community)