Airport Express connection timed out

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Na dagen wifi gezeur de airport express als routertje ingezet.. Alles werkt goed voor de windows machines, telefoons en ipods maar nu loop ik met m'n Macbook Pro tegen een issue aan die op google ook veel gevonden kan worden maar waar ik geen antwoord op kan vinden.

Terwijl iedereen gewoon op Internet zit verbreekt mijn wifi en ik kan daarna niet meer connecten. Ik krijg een connection timed out. Rebooten van zowel de airport als macbook werkt niet. As we speak zit ik nu dus met een kabeltje op internet want ik krijg nergens meer verbinding mee.. Kanalen veranderen werkt niet. En dat terwijl de rest gewoon wel connected is. Iemand enig idee? Schijnt veel voor te komen maar nergens een oplossing te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
even alles disconnecten, en alleen mbp verbinden, eens kijken of het dan werkt, windows kickt mac er wel eens af namelijk... (t mag niet maar t gebeurt toch, vise versa komt ook voor)

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik ben verder gaan pluizen en het lijkt erop dat ik waarschijnlijk gewoon teveel devices in m'n netwerk heb. Ik weet het nog niet zeker maar daar ziet het wel naar uit. Alle gezinsleden hebben een laptop, smartphones sinds kort, ipods in huis, gameconsoles. Als iedereen thuis is dan zit ik met zeker 13 devices die allemaal op dat netwerk komen.. Ik kijk het even aan en anders moet er ipv de express wellicht een extreme komen (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:17
chowmonkey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:13:
Ik ben verder gaan pluizen en het lijkt erop dat ik waarschijnlijk gewoon teveel devices in m'n netwerk heb. Ik weet het nog niet zeker maar daar ziet het wel naar uit. Alle gezinsleden hebben een laptop, smartphones sinds kort, ipods in huis, gameconsoles. Als iedereen thuis is dan zit ik met zeker 13 devices die allemaal op dat netwerk komen.. Ik kijk het even aan en anders moet er ipv de express wellicht een extreme komen (?).
Airport express kan maximaal 10 devices handlen geloof ik ;) Inderdaad kijken naar een Aiport Extreme of Timecapsule ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De limiet van de Airport Express is inderdaad 10 gebruikers:
With AirPort Express connected to your DSL or cable modem, up to 10 users at a time can surf the web, send email, annihilate the competition in multiplayer games, and much more — wire-free.
De limiet van de Airport Extreme is 50 gebruikers. Zie ook Apple Wi-Fi - Which Wi-Fi base station are you?.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
ik zeg elcheapo sitecom :P O-) 8)7

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik wil eventueel extenden. Dan ga ik liever niet met verschillende merken door elkaar heen werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Inmiddels heb ik de Airport Extreme nu een ruime week draaien en al mijn wifi issues zijn opgelost.
Pagina: 1