Toon posts:

Overstappen > maar hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in de situatie dat ik bijna weer mag Verlengen (contract van 28 maart 2009)
ik zit bij HI, dus mag 2 maand van te voren verlengen = 28 Januari 2011)

Nu wil ik dus graag naar Vodafone (Desire HD + Bel + sms + web 275 abbo)

maar hoe pak ik dit nu aan, moet ik eerst mijn abbo bij HI schriftelijk opzeggen, en vervolgens nieuwe afsluiten bij Vodafone? of kan ik nu gewoon oversluiten met nummerbehoud dat Vodafone alles regelt?

ik weet dat ik mijn contract bij hij sowiso moet uitzitten als ik overstap naar vodafone..

ik heb hier al heel wat op gegoogeld en gezocht, maar kon niet echt een antwoord vinden wat het voor mij duidelijk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Je moet gewoon naar een winkel lopen en erom vragen, dan wordt alles voor je geregeld. Sterker nog, de meeste winkels wachten met het toestel meegeven pas als je nummerbehoud is goedgekeurd. Dus voor je je toestel meekrijgt, is alles geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nummerbehoud vind ik opzich zelf niet zo'n ramp.. maar dan zit ik weer met dubbele abbo's..

of vergis ik mij daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht! De antwoorden op deze vragen kunnen de helpdesk van je "oude" en "nieuwe" provider prima geven.

Het GoT forum is geen helpdesk forum, hier wordt eigen initiatief op prijs gesteld. Meer informatie hoe je dit forum moet gebruiken kan je hier Het algemeen beleid vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 19-01-2011 21:53 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.