Goedendag Tweakers,
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht waar ik mijn ouwe amd 635 ingestopt heb. Ik kan die nu eindelijk verkopen aan een vriend van me, nu kwam het leuke werk en dat was een nieuwe processor zoeken.
Na lang zoeken en veel test bekeken hebben kwam ik op de 2 (waarschijnlijk bekendste) amd processors namelijk de x4 955 black edition en de nieuwe x6 1055.
Maar omdat iedereen eigenlijk wel weer zijn pc voor iets anders gebruikte kon ik niet echt goed een passend antwoord vinden (of niet goed genoeg gezocht
), maar welke kan ik het beste nemen bij het gebruik van mijn pc (en die ook nog werkt met mijn huidige onderdelen)?
Allereerst de pc config:
maar wat raden jullie me aan (toekomst langer dan 2 jaar hoef je niet te denken)?
bij voorbaat dank !
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht waar ik mijn ouwe amd 635 ingestopt heb. Ik kan die nu eindelijk verkopen aan een vriend van me, nu kwam het leuke werk en dat was een nieuwe processor zoeken.
Na lang zoeken en veel test bekeken hebben kwam ik op de 2 (waarschijnlijk bekendste) amd processors namelijk de x4 955 black edition en de nieuwe x6 1055.
Maar omdat iedereen eigenlijk wel weer zijn pc voor iets anders gebruikte kon ik niet echt goed een passend antwoord vinden (of niet goed genoeg gezocht
Allereerst de pc config:
- CM 690 II Advanced
- Asrock 870 Extreme 3 Mobo
- Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9
- Sapphire 6850
- Scythe Mugen Rev B.
- Samsung EcoGreen F4EG (wil ik ook nog veranderd hebben weet alleen nog niet hoe)
- Sony optiarc dvd writer
- Gamen
- Programmeren
- Veel studie werk (omvat het programmeren, maar dus ook veel word, visio, excel en af en toe photoshop)
- Usenet gebruik, dus veel redelijk wat rarren etc.
- Af en toe mediaserver voor PS3/360
- en voor de rest het normale gebruik
maar wat raden jullie me aan (toekomst langer dan 2 jaar hoef je niet te denken)?
bij voorbaat dank !