De volgende laptop is aangeschaft:
Asus A52DR-EX063V
AMD Athlon II P320, 2.1 Ghz
4GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
ATI mobility 5470 1024mb videokaart
Windows 7 home premium
Bij het opstarten krijg ik direct een foutmelding welke als volgt luidt:
"kan bestand of assembly MOM.Implementation of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden".
Deze melding krijg ik dus direct bij het opstarten van de laptop. Heb deze melding even als print screen bijgevoegd voor de volledigheid.
Is mijn videokaart nu al brak of wat is er aan de hand? Het gekke is bijvoorbeeld ook: ik heb google chrome geïnstalleerd. Maar hij wil chrome gewoon niet openen? Komt dat omdat mijn videokaart dus nu al brak is? Ik ben geneigd terug te gaan naar de winkel en hem om te ruilen, maar wellicht is dit probleem makkelijk op te lossen?
Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
P.S. hier nog even de melding:

Uploaded with ImageShack.us
Asus A52DR-EX063V
AMD Athlon II P320, 2.1 Ghz
4GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
ATI mobility 5470 1024mb videokaart
Windows 7 home premium
Bij het opstarten krijg ik direct een foutmelding welke als volgt luidt:
"kan bestand of assembly MOM.Implementation of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden".
Deze melding krijg ik dus direct bij het opstarten van de laptop. Heb deze melding even als print screen bijgevoegd voor de volledigheid.
Is mijn videokaart nu al brak of wat is er aan de hand? Het gekke is bijvoorbeeld ook: ik heb google chrome geïnstalleerd. Maar hij wil chrome gewoon niet openen? Komt dat omdat mijn videokaart dus nu al brak is? Ik ben geneigd terug te gaan naar de winkel en hem om te ruilen, maar wellicht is dit probleem makkelijk op te lossen?
Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
P.S. hier nog even de melding:

Uploaded with ImageShack.us