Word 2007 als een typemachine

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

zou iemand mij kunnen helpen. Ik had graag in Word 2007 een sjabloon zo ingesteld, dat hij geen enkele automatische handeling meer doet en ook niet aanbiedt. Als een ouderwetse typemachine dus.
Ik krijg het niet voor elkaar. Is het mogelijk om voor één sjabloon autofill, autocorrect uit te schakelen, alle andere dingen basic te maken: gewone regelafstand etc. zónder dat hij daar weer van af schiet na een keer enter te hebben gebruikt?

vriendelijke groet
ajoty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

notepad starten ?
anders wordpad dan heb je nog een beetje opmaak

Ik gebruik heel vaak notepad++ behalve voor mijn cv :P

[ Voor 76% gewijzigd door Fish op 19-01-2011 13:08 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nieuwe .dot maken en deze daarna gebruiken in je "New Document" tabje?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Kladblok met aangepast lettertype?
WordPad?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus het is niet mogelijk? Ik vraag het omdat ik soms vantevoren niet weet of ik misschien wat woorden met kleur ga markeren, of andere toepassingen toch ga gebruiken. Maar het uitgangspunt is dat ik eigenlijk na een soort "typemachineknop" zoek, waarna het programma op alle gebieden koest is en gewoon een enkele regelafstand gebruikt etc.. Als ik die "typemachineknop" nu zelf moet creëren is het ook goed, maar bij mij schiet hij ook van dat zelfgemaakt sjabloon af (naar sjabloon 'geen regelafstand') na een keer enter te hebben gebruikt.

Ik opende zojuist Wordpad. Ziet er inderdaad zo slecht nog niet uit. Nooit aan gedacht, dank daarvoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 13:30 ]