Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbur13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 11:38
Kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn laptop Bluetooth aan kan zetten. ik moet helaas bekennen dan ik het niet kan vinden.
ik heb alle documentatie doorgelezen en de drivers geupdate maar alles wat ik krijg is de melding dat ik Bluetooth moet activeren met de wireless schakelaar en dat heb ik gedaan maar dat helpt helemaal niets.

ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wilbur13 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:25:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn laptop Bluetooth aan kan zetten. ik moet helaas bekennen dan ik het niet kan vinden.
ik heb alle documentatie doorgelezen en de drivers geupdate maar alles wat ik krijg is de melding dat ik Bluetooth moet activeren met de wireless schakelaar en dat heb ik gedaan maar dat helpt helemaal niets.

ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Zit er uberhaubt wel een BT module ingebouwd? Kan je controleren in het BIOS bij Settings > General > System Information helemaal onderaan.

Bluetooth Device = Installed moet er dan bij staan.

Als je de Dell ControlPoint software geinstalleerd hebt kan je ook daarin nog instellen welke devices het schakelaartje moet bedienen (kan ook in het BIOS overigens bij Wireless). Als daar staat dat het schuifje deze niet bediend dan kan je schakelen wat je wilt :)

https://discord.com/invite/tweakers