[OL/Exch2003] Herinneringen worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Ik heb een raar probleem.

Er is hier een gebruiker die geen herinneringen krijgt, volgens hem vanaf het begin dat hij hier werkt (jaar of twee).
Hij kwam daar recent pas achter (vraag me niet waarom nu pas), en ik moet het oplossen.

De mailclient is Outlook 2003, deze maakt verbinding met Exchange 2003. Plugins zijn een bedrijfsspecifiek correspondentiesysteem (plugin in Word, maar dat raakt OL ook), Microsoft CRM en Blackberry software.

Alle instellingen staan goed (Herinneringsopties, Opties voor Planning etc.), maar ik had eigenlijk al vrij snel uitgesloten dat het probleem op de client-PC zit, aangezien een nieuw profiel (zowel op zijn machine als een totaal andere, zonder de plugins) geen verbetering oplevert.

Natuurlijk staan er herinneringen aangevinkt in de diverse afspraken die hij in de agenda heeft staan, en het is z'n eigen agenda.
Het Venster Herinneringen blijft echter leeg.

Ook geprobeerd:
http://www.experts-exchan...e/Outlook/Q_21851213.html
http://www.outlook-tips.net/howto/commandlines.htm

Collega's met dezelfde configuratie en plugins hebben geen problemen.

Ik denk dat ik nu zo'n beetje alle mogelijkheden gehad heb, en dat ik het op m'n Exchange-platform moet zoeken. Kan ik daar wat scannen/repareren á la cleanpst? (daar heb ik op de client niet zoveel aan gezien Exchange en mijn eerdere resultaten)
Anders moet ik heel erg moeilijk gaan doen met nieuwe accounts, mailboxen en wat al niet meer, en ik ben ervan overtuigd dat er een minder radicale oplossing is dan dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 19-01-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

outlook /cleanreminders /clearfreebusy

Dan in Outlook zowel de Standaardherinnering even uitzetten, Beschikbaarheidsinfo Interval veranderen en ergens onder Geavanaceerde Herinneringsopties ook alles uitvinken.

Outlook uitzetten, opnieuw starten en alle vinkjes uit vorige stap aanzetten.

Wait for it.... *blingblingbling* reminders...

Works here 10 times out of 10

PS: Gebruik Expert-Exchange niet; niet iedereen heeft een account daar.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 19-01-2011 11:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Helaas: die switches heb ik al gebruikt, zonder resultaat.
Ook je stappenplan geprobeerd zonder resultaat.
Het verklaart ook niet waarom dit probleem zich op meerdere machines voordoet, terwijl ik met een ander account op dezelfde bak wel keurig reminders krijg.

Experts Exchange heb je geen account voor nodig; gewoon even scrollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Kunnen we er hier van uitgaan dat Service Pack 3 en overige updates voor Office 2003 al geïnstalleerd zijn?

Maakt het verschil als je Cached Exchange Mode uitschakeld?
Krijg je de herineringen als je inlogged via OWA?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Euh, ja, sorry.
Even los van het feit dat eea wel werkt op dezelfde machine maar onder een ander account: updates staan erop. :)

CEM heb ik nog niet geprobeerd, maar wederom lijkt het niet aan de machine te liggen. OWA hebben we niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Een stapje verder: CEM stond dus uit. Ik zet 'm aan en klats: 289 herinneringen. Toch de machine. 8)7
Maar nu is ie weer stuk: om te kijken of de instelling nu nog invloed had, heb ik CEM weer uitgezet (inderdaad; geen meldingen meer), en vervolgens weer aan.
En nu is het stuq, want er komen nu geen meldingen meer. Straks na werktijd de OST-file maar wegdonderen en nog een keer zien of het dan weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Wel, het heeft gewerkt: totdat de gebruiker opnieuw inlogde; toen was hij weer leeg.
Iemand nog een helder idee? Iedere dag die OST-file wegflikkeren is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Niemand met een goed idee, een geniale ingeving of wat bemoedigende woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Nog maar eens schoppen; misschien dat er nu iemand is die zegt: "Ja, dat ken ik en je moet dit-en-dit doen"?
Pagina: 1