Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 21:55
Ik merk sinds een aantal weken dat de Gmail-site erg traag is.
De default browser is Chrome met diverse plugins maar ook wanneer deze allemaal uitgeschakeld zijn duurt het laden van de site én navigeren binnen de site erg lang.

Ook heb ik Gmail geopend met IE en IE64bits maar beide hetzelfde probleem.

Cache legen van de browsers heeft ook niet geholpen (dit is een oplossing die ik via Google heb gevonden)

Heeft iemand anders dit 'probleem' ook?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien bepaalde 'lab' functies aanstaan?

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 16:03
Al op een andere locatie geprobeerd?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Hoe traag is traag en wat is traag?

Duurt het een paar seconden voordat je contact hebt, of is het het binnenhalen van de site na een connectie, of duurt het versturen van attachments lang?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 21:55
Ah! Het lag idd aan een van de Labs.... Nog niet kunnen vinden welke want ik had er een heleboel aanstaan..Ook een hoop die ik niet gebruikte.

Bedankt voor de suggestie!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
rick85 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:47:
Ah! Het lag idd aan een van de Labs.... Nog niet kunnen vinden welke want ik had er een heleboel aanstaan..Ook een hoop die ik niet gebruikte.

Bedankt voor de suggestie!
Mooi! Ja je kan ze eventueel allemaal stuk voor stuk weer uitzetten, en kijken wanneer die weer snel wordt..
Pagina: 1