Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepaalde websites koppelen aan een specifieke browser

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op mijn zakelijke pc gebruik ik Mozilla (4.0b9) als hoofd browser.
Echter zijn er een aantal websites die nog altijd niet goed werken in Mozilla, en waarvoor ik dus IE8 wil gebruiken. Op het bureaublad wil ik snelkoppelingen naar die sites maken, die dus met IE8 geopend moeten worden. Bestaat er een tooltje waarmee ik dat voor elkaar kan krijgen?

Ik ben bekend met de IE Tab addon voor Mozilla, maar dat volstaat niet voor mij.
Ook zou ik de sites die met IE8 geopend moeten worden in Favorieten kunnen zetten, maar dan vereist extra handelingen en is dus minder handig.

Iemand enig idee?

Bvd!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je snelkoppeling niet als URL's maken, maar echt de browser starten met de URL als parameter.

Ey!! Macarena \o/

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

Reinier

\o/

Ik dacht dat je een shortcut naar iexplore.exe kon maken, met als startup parameter de website die dan geopend moet worden. Dat werkte in ieder geval in IE5 of zoiets ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maak hier maar eens een shortcut naar...
code:
1
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" http://www.test.com

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 19-01-2011 10:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan het niet door een snelkoppeling te maken naar de .exe met daarbij de verwijzing naar de website?

Edit: Spuit 11

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 19-01-2011 10:52 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het kan zo simpel zijn. :+ Bedankt!
Pagina: 1