Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een vreemd probleem. Ik ben in het bezit van een unbranded HTC Desire. Sinds kort wil deze echter niet meer verbinden met een PC. Vanaf het moment dat ik mijn telefoon aansluit op de PC gaat het oranje lampje weliswaar branden en opladen lukt dan ook allemaal prima! Het probleem zit 'm echter in het feit dat mijn PC de mobiel niet daadwerkelijk herkent. Als in, HTC Sync herkent mijn telefoon niet, mijn telefoon staat niet aangegeven als diskdrive etc. Ik heb al een soft-reset geprobeerd, hard-reset, alles uit mijn telefoon gehaald enz. Het probleem blijft echter bestaan.

Het is natuurlijk wel echt vreemd dat de verbinding in principe in orde is. Hoe zou de telefoon anders op kunnen laden?

Ik heb inmiddels overal gezocht en heb elke mogelijke oplossing geprobeerd.

Is er misschien iemand hier die mogelijk het probleem weet? Anders zit er niets anders op dan de telefoon ter reparatie aan te bieden.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

M. Sinteur

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou eens proberen om HTC sync eens te verwijderen, pc opnieuw opstarten en de nieuwste HTCSync versie te installeren. Misschien is het een driver probleem?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• stairman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-02 10:21
ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb een Desire, en een Desire HD. De HD verbind probleemloos met meerdere pc's, maar de Desire doet het niet. OP geen van alle.

Ik heb daarom het vermoeden dat het een instelling op de Desire is, maar zou niet weten wat.
Iemand een idee?

Very funny Scotty, now beam up my clothes

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59

JB

Cédric roelt!

Misschien een stomme vraag maar bij het connecten wordt er op de telefoon zelf een vraag gesteld hoe je wil koppelen, ik neem aan dat je deze beantwoord :? Dit had ik de eerste keer namelijk ook bij mijn eerste HTC.

Mijn boefje is liev!

• stairman
Dat doe ik ook wel, en zoals gezegd, op de HD geeft dat geen probleem. Zelfs zonder driver wordt hij als externe diskdrive herkend.

Met de Desire lukt het echter niet.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Zit er misschien naast, maar kan de USB aansluiting op de Desire gebricked zijn ?

• stairman
Misschien een noob vraag, maar "gebricked"??

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 10:37
Heb je al eens geprobeerd om een tijdje te wachten. Ik was er laatst ook van overtuigd dat de PC mijn Desire niet ging herkennen, maar na een minuutje ofzo had de Desire eindelijk z'n SD-kaart unmount (was misschien nog in gebruik door een app ofzo) en daarna kon de PC hem pas herkennen als diskdrive.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27

Rhapsody

In Metal We Trust

Draait het process adb.exe toevallig?

Bij mij was dat namelijk het probleem. Nadat ik die had 'gekilled' ging het wel goed.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• stairman
Hmz, dat unbricken is tamelijk ingrijpend voor een toestel wat pas nieuw is, en waar nog garantie op zit.

Langere tijd wachte is misschien nog een optie om eerst eens te proberen.

Maar ik zal ook eens proberen USB debugging uit te zetten, kijken of dat wil helpen.

iig thx voor de tips

• stairman
adb ga ik ook nog testen. thx

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
stairman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:21:
Hmz, dat unbricken is tamelijk ingrijpend voor een toestel wat pas nieuw is, en waar nog garantie op zit.

Langere tijd wachte is misschien nog een optie om eerst eens te proberen.

Maar ik zal ook eens proberen USB debugging uit te zetten, kijken of dat wil helpen.

iig thx voor de tips
Ik gaf de link ook meer ter info...zou inderdaad erg vreemd zijn als je van zoiets last zou hebben.
Hoop dat het killen van adb.exe voor je helpt!
Pagina: 1