Goedemorgen,
Ik heb hier een dode linksys router liggen van het Type WRT54G v5
Hij gaat aan, start op, maar de power led blijft knipperen.
Nu ben ik gistermiddag de hele middag al aan het zoeken geweest naar een oplossing en kom op dit uit:
http://homecommunity.cisc...lash-at-WRT54G/td-p/13199
De "oplossing" staat ergens onderaan dat topic.
MAAR,
Wanneer ik uitvoer wat daar sta, dan kom ik met het pingen naar het apparaat toe niet verder dan "Doelhost niet bereikbaar".
M'n laptop heeft ook een soort van knipperlicht relatie met dat ding, de ene keer ziet hij hem wel, andere keer weer niet. Iedere 4/5 seconden verliest hij de verbinding naar de router toe.
Wanneer ik hem via de browser probeer te bereiken op 192.168.1.1 pakt hij hem ook niet.
Gisteren is het 1 keer gelukt om de desbetreffende update pagina te bereiken, sindsdien niet meer.
In alle situaties hangt de router met draad aan mijn laptop.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Ik heb hier een dode linksys router liggen van het Type WRT54G v5
Hij gaat aan, start op, maar de power led blijft knipperen.
Nu ben ik gistermiddag de hele middag al aan het zoeken geweest naar een oplossing en kom op dit uit:
http://homecommunity.cisc...lash-at-WRT54G/td-p/13199
De "oplossing" staat ergens onderaan dat topic.
MAAR,
Wanneer ik uitvoer wat daar sta, dan kom ik met het pingen naar het apparaat toe niet verder dan "Doelhost niet bereikbaar".
M'n laptop heeft ook een soort van knipperlicht relatie met dat ding, de ene keer ziet hij hem wel, andere keer weer niet. Iedere 4/5 seconden verliest hij de verbinding naar de router toe.
Wanneer ik hem via de browser probeer te bereiken op 192.168.1.1 pakt hij hem ook niet.
Gisteren is het 1 keer gelukt om de desbetreffende update pagina te bereiken, sindsdien niet meer.
In alle situaties hangt de router met draad aan mijn laptop.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 392413 op 19-01-2011 10:41 . Reden: Vermeld dat alle situaties bedraad waren. ]