Vragen 8010 client...

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 11:33
heb geen progress bar meer op bijde pc's, en je ziet niet meer hoeveel wu's er in het paketje zitten :(

weet iemand hoe je iniedergeval het 1e moet oplossen, en wanneer er misschien een niewe komt?

en hoe zit dat met die met 8012 gegrazen blokjes? worden die nog weggehaald?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
De blokjes van 8012 worden niet weggehaald maar worden binnenkort niet meer geteld als ze nog verstuurd worden.
Voor die indicator ga je naar het configuratiemenu en ga je naar 1 dan 11 en die moet op NO staan. Dan krijg je weer je progress bar.
Het aantal stats units als je OGR doet is hier in niet te zien dacht ik maar dat kan ook aan mij liggen :D

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 18:13 schreef weareborg het volgende:
heb geen progress bar meer op bijde pc's, en je ziet niet meer hoeveel wu's er in het paketje zitten :(

weet iemand hoe je iniedergeval het 1e moet oplossen, en wanneer er misschien een niewe komt?

en hoe zit dat met die met 8012 gegrazen blokjes? worden die nog weggehaald?
Je ziet allebei wel degelijk. Je moet FF die progress-dinges in je ini er uit kieperen.

Verwijderd

nog 2 problemen:
- mensen missen hun crunch-0-scope
- rcss kan de clients niet meer remote beheren; alleen nog maar monitoren?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het enige dat ik mis is de keyrate als je met je muis boven je koetje hovert (dat heeft vast een andere naam :P). Dat vondt ik makkelijk. De rest boeit me niks (crunsh-o-meter kan alleen maar cycles kosten imho).
En nadeel is dat de oude langzamer is.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op Thursday 15 March 2001 20:32 schreef aginor het volgende:
nog 2 problemen:
- mensen missen hun crunch-0-scope
- rcss kan de clients niet meer remote beheren; alleen nog maar monitoren?
De nieuwe versie 8014 staat als beta al heel goed te draaien voor me. Ik denk dat ze binnen 5 dagen uit de pre-release komen. dan heb je de crunch-o-scope ook weer terug.

dat met rscc klopt maar half. hij kan ze prima beheren alle snapt hij niet welke versie het is. D.net heeft toen vergeten dat in de .exe te stoppen. gewoon beheren en niet schrikken van die ????
(in 8014 zit dat ook weer goed)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Pagina: 1