Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen Geavanceerde Volumeregelingen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb net weer windowx XP opnieuw op mijn computer geinstaleerd. Ik heb tijdens het Windows setup ervoor gekozen om de hele partitie te verwijderen, daarna moest hij hem formateren naar een NFTS (ofzo). Nu heb ik weer windows xp, heb al wat updates gedaan enzo, videokaart driver geinstaleerd etc.

Maarja nu heb ik dus net de Realtek HD ac97 geluidsdriver geinstaleerd en nu kan ik niet bij de geavanceerde volumeregelingen komen om de microfoon verstreking aan te zetten voor skype. Ik heb de driver gedownload van de Realtek site zelf. Zelf zit ik vaak op skype maar nu kunnen ze me amper horen, ik heb de microfoon tegen me mond, ik schreeuw bijna en alsnog horen ze me amper. Voordat ik ging formateren had ik het ook al maar nu word ik er wel gek van.

Iemand een idee?
Groetjes Karim

Edit: ik zie net op de realtek site , waar ik de driver moet instaleren:
Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP/2003(32/64 bits) for Driver only. For Windows 98 SE, DirectX(R)8 is required to enable advanced features. (Executable file)

Er staat niet voor windowx XP, maar heeft het er mischien iets mee te maken ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 22:58 ]

Verwijderd

http://files.aoaforums.com/I4131-WDM_R251.zip.html

En wat je zelf al in je post aangeeft
In je post staat ook duidelijk dat de driver Wél voor xp geschikt is.
Edit: ik zie net op de realtek site , waar ik de driver moet instaleren:
Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP/2003(32/64 bits) for Driver only. For Windows 98 SE, DirectX(R)8 is required to enable advanced features. (Executable file)
En heb je DirectX 8 wel geinstalleerd?
bovenstaand link door mij bijgevoegd staat hier ook niks over bij. probeer die eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 01:07:
http://files.aoaforums.com/I4131-WDM_R251.zip.html

En wat je zelf al in je post aangeeft
In je post staat ook duidelijk dat de driver Wél voor xp geschikt is.

[...]

En heb je DirectX 8 wel geinstalleerd?
bovenstaand link door mij bijgevoegd staat hier ook niks over bij. probeer die eens.
Heey bedankt voor je reactie, ben de hele avond nu al bezig tot ik deze man tegenkwam op youtube:
YouTube: "Hidden" Mic Boost On Realtek HD Sound Cards
Geniaal dat hij dat gevonden heeft, mijn problemen zijn nu opgelost gelukkig.
Toch bedankt :)

Trouwens ik bedoelde dat er stond dat je voor windows 98 WEL directx 8.0 nodig had, er stond specifiek voor windows 98 maar daar staat xp niet tussen, ik heb wel geluid hoor maar kwam ff niet bij de microfoon versterking

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 01:11 ]