Hoi, ik heb net weer windowx XP opnieuw op mijn computer geinstaleerd. Ik heb tijdens het Windows setup ervoor gekozen om de hele partitie te verwijderen, daarna moest hij hem formateren naar een NFTS (ofzo). Nu heb ik weer windows xp, heb al wat updates gedaan enzo, videokaart driver geinstaleerd etc.
Maarja nu heb ik dus net de Realtek HD ac97 geluidsdriver geinstaleerd en nu kan ik niet bij de geavanceerde volumeregelingen komen om de microfoon verstreking aan te zetten voor skype. Ik heb de driver gedownload van de Realtek site zelf. Zelf zit ik vaak op skype maar nu kunnen ze me amper horen, ik heb de microfoon tegen me mond, ik schreeuw bijna en alsnog horen ze me amper. Voordat ik ging formateren had ik het ook al maar nu word ik er wel gek van.
Iemand een idee?
Groetjes Karim
Edit: ik zie net op de realtek site , waar ik de driver moet instaleren:
Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP/2003(32/64 bits) for Driver only. For Windows 98 SE, DirectX(R)8 is required to enable advanced features. (Executable file)
Er staat niet voor windowx XP, maar heeft het er mischien iets mee te maken ?
Maarja nu heb ik dus net de Realtek HD ac97 geluidsdriver geinstaleerd en nu kan ik niet bij de geavanceerde volumeregelingen komen om de microfoon verstreking aan te zetten voor skype. Ik heb de driver gedownload van de Realtek site zelf. Zelf zit ik vaak op skype maar nu kunnen ze me amper horen, ik heb de microfoon tegen me mond, ik schreeuw bijna en alsnog horen ze me amper. Voordat ik ging formateren had ik het ook al maar nu word ik er wel gek van.
Iemand een idee?
Groetjes Karim
Edit: ik zie net op de realtek site , waar ik de driver moet instaleren:
Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP/2003(32/64 bits) for Driver only. For Windows 98 SE, DirectX(R)8 is required to enable advanced features. (Executable file)
Er staat niet voor windowx XP, maar heeft het er mischien iets mee te maken ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 22:58 ]