Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] back-upcentrum backups na nieuwe HD onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-11 16:21
Beste tweakers,

Ik zit nu bij een beste vriend die flinke pech heeft gehad met zijn PC. Gelukkig heeft hij geleerd van voorgaande pechsessies, dus heeft keurig met Vista Back-upcentrum backups gemaakt op zijn externe HD.

Nu wil deze beste man zijn spulletjes terug zetten, maar Vista herkent de externe HD niet meer als backup-locatie waar dingen terug te zetten zijn. Ik dacht als nerd dat wel even te fixen, maar moet toch mijn meerdere erkennen dat ook ik dit niet voor elkaar krijg. Google is niet echt behulpzaam en andere topics op dit forum gaan zover ik kan zien over complete systeembackups.

Weet iemand een oplossing? Ook via geavanceerd terug zetten zegt Vista dat ik het zelf maar moet doen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je de schijf uberhaupt benaderen en kan je de backup niet verplaatsen naar de HDD?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kaw
De externe HD is gewoon te benaderen en de backups zijn voor de test ook al eens op de lokale schijf gezet, maar de backups blijven onzichtbaar.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ok, dus de backups zijn 'fysiek' dus wel te benaderen alleen vanuit Vista Backup dus niet.
Wat voor een extensie hebben die backups?

[edit]
Kijk hier eens naar: http://social.answers.mic...09-45fd-a456-2fc1db653b68

[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 20-01-2011 16:31 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kaw
Ik weet zo niet wat voor extensies ze hebben, omdat ik er nu niet bij kan, maar de link ziet er waardevol uit.
Dank!