heb zelf de logitech x530 maar wou weten of het zal passen op de ASUS Xonar HDAV1.3 Slim.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Vind deze niet erg relevant, staat weinig info in die post. Maar het zou wel inderdaad dmv van een splitter kunnen. Probleem: Logitech x530 heeft 4 uitgangen. ASUS Xonar HDAV1.3 heeft er 1.
De ASUS Xonar XD 7.1 heeft er 4..
Ik weet niet of je de ASUS Xonar HDAV 1.3 al in huis hebt, anders zou je dus kunnen overwegen de 7.1 aan te schaffen. Anders lijkt het mij niet mogelijk of anders dmv een splitter.
Nee, je weet duidelijk niet genoeg over hoe het hier op GoT werkt 
1) Het algemeen beleid #quickstart
- we verwachten dat je zelf de moeite doet om een antwoord te vinden voordat je hier een vraag stelt, en dat je duidelijk aangeeft wat je zelf gedaan hebt als je een topic opent. Dat laat je allemaal na in dit topic.
2) Het algemeen beleid #topiceinde
- het is hier geen helpdesk met tickets oid. Topics met vragen die "opgelost" zijn gaan niet dicht, alleen topics die niet aan het beleid voldoen gaan dicht. Sowieso keuren we het vragen om een slotje in een topic sterk af - ook als het een topic is die je zelf geopend hebt.
Dit topic gaat dus dicht, maar wegens veel te weinig eigen inzet, niet omdat de vraag beantwoord zou zijn
1) Het algemeen beleid #quickstart
- we verwachten dat je zelf de moeite doet om een antwoord te vinden voordat je hier een vraag stelt, en dat je duidelijk aangeeft wat je zelf gedaan hebt als je een topic opent. Dat laat je allemaal na in dit topic.
2) Het algemeen beleid #topiceinde
- het is hier geen helpdesk met tickets oid. Topics met vragen die "opgelost" zijn gaan niet dicht, alleen topics die niet aan het beleid voldoen gaan dicht. Sowieso keuren we het vragen om een slotje in een topic sterk af - ook als het een topic is die je zelf geopend hebt.
Dit topic gaat dus dicht, maar wegens veel te weinig eigen inzet, niet omdat de vraag beantwoord zou zijn
[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 19-01-2011 15:47 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()