Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mogelijkheid tot verwijderen eigen reacties #2

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:49
Waarom zou die er wel moeten zijn? Je kunt je eigen berichten (afhankelijk van de locatie binnen een bepaalde tijd) aanpassen. In zeldzame gevallen waarbij je een reactie echt graag verwijderd wilt hebben kan je altijd een moderator aanschieten.

Over het algemeen vinden wij het onwenselijk dat reacties - om wat voor reden dan ook - verwijderd worden aangezien daarmee 'gaten' ontstaan in de discussie. Dat is ook de reden dat we een dergelijke optie niet aanbieden aan gebruikers...
Omdat het behoorlijk irritant is als je per ongeluk op het verkeerde bericht reageert en dat je dan je bericht opnieuw wilt plaatsen op de goede plek (en de oude dus wilt verwijderen.) Bovendien lijkt mij een dergelijke functionaliteit niet echt onwenselijk in je eigen profiel aangezien je daar ook alle berichten kan verwijderen, waarom dan niet die berichten die je om welke persoonlijke reden dan ook niet meer nodig acht.

Je zou bijvoorbeeld ook een maximale tijd van 1 minuut in kunnen bouwen waarin het mogelijk is een bericht te verwijderen, dat zal die zogenaamde integriteit minimaal aantasten.

Ik vind het overigens ook behoorlijk onfatsoenlijk (zeg maar gerust onbeschoft) een topic (met een naar mijn inziens HELE redelijk vraag) die nog geen 10 minuten open staat gelijk maar weer dicht te gooien terwijl de laatste post nog een vraag bevat waar ik dan vervolgens niet meer op kan antwoorden. Zo krijg je natuurlijk nooit een redelijke discussie op gang.

Ik vindt Tweakers een fantastische site hoor, begrijp me niet verkeerd, maar aan vriendelijk ontbreekt het bij sommige moderators nog wel eens als je commentaar wilt geven op die kleine dingetjes die soms wel irriteren.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit topic zal ook wel dichtgaan maar toch...

Er is een verschil tussen moderators op het forum en moderators op de Frontpage.

Dat gezegd hebbende, het forum is soms een enorm vergaarbak van zooi (letterlijk!!) en als daar een slotje op komt, is het niet meer dan terecht.

Voor de Frontpage (en dus de reakties/comments), vind ik het verwijderen van reakties erg storend. Zeker als je naar populaire posts kijkt waar jij bijvoorbeeld iets zegt, iemand anders reageert erop en jij haalt je comment weer leeg/weg. Dit levert incoherente discussies op.

Berichten verwijderen om "persoonlijke redenen", lijkt me niet de bedoeling. Had je maar niet moeten posten op een site met meer dan 300K geregistreerde personen en zeker niet "persoonlijke comments" die je later eigenlijk weg wil hebben. Neem aan dat je oud & wijs genoeg bent om integer om te gaan met je communicatie-middelen, of dat nou op een internetsite is of tegen je buurman irl.

Wil je er iets aan doen? Reageer niet of reageer inhoudelijk correct. Fipo's en andere meuk zit ik persoonlijk niet op te wachten en met mijn "moderator-powers" op de Frontpage levert dat zeer snel een -1 op en hier op het forum dien ik ongeveer 15 tot 25 topic reports per week in met verzoek tot ingrijpen/sluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2011 21:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind het overigens ook behoorlijk onfatsoenlijk (zeg maar gerust onbeschoft) een topic (met een naar mijn inziens HELE redelijk vraag) die nog geen 10 minuten open staat gelijk maar weer dicht te gooien terwijl de laatste post nog een vraag bevat waar ik dan vervolgens niet meer op kan antwoorden.
Ik kan ook zeggen dat het onbeschoft is om weer een 2e topic te openen als duidelijk is dat het niet gaan gebeuren. Verder was het geen vraag aan jou, maar een retorische vraag die al in het vervolg van ACM beantwoord is.
Het antwoord blijft dus nee.

Verder is dit specifieke forum (Lieve Devvers heb ik het dan over!) voornamelijk een bugtracker, en niet zo zeer een discussieforum, zoals de rest van gathering.tweakers.net. Anyways, ik zal speciaal voor jou dit topic dan wel even open laten, sluiten we hem morgen wel ofzo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:49
Het is me wel weer duidelijk.Blijkbaar heb ik in het verkeerde forum gepost, en blijkbaar is een discussie over een goeie suggestie (waar waarschijnlijk een heleboel bezoekers van deze site zich WEL in kunnen vinden) niet welkom.

Sluit maar en zak er maar in.

[ Voor 26% gewijzigd door ravenamp op 18-01-2011 22:46 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Als je wil dat een post wordt aangepast in verband met de privacy dan kun je ons altijd mailen of een DM naar een van ons sturen. Daar zullen we -in zaken waar de privacy in het geding is- altijd gehoor aan geven.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sluit maar en zak er maar in.
Ok

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.