Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

opzeggen Route mobiel en Bovag

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik wil graag mijn pechhulpdiensten opzeggen. Dat is op zich geen probleem, maar ik voel me nogal blond als ik de voorwaarden lees.

Mijn vraag komt er in het kort op neer:

Kan ik per maand opzeggen of moet ik minimaal een maand voor het verstrijken van de einddatum opzeggen?

Dit is nogal onduidelijk, omdat het soms zo geïnterpreteerd kan worden dat het per maand opzegbaar is, en de andere keer staat er dat je dan nog een jaar aan hun vast zit.

De verzekeringen lopen beide langer dan 1 jaar

www.casarodriguillo.com

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 15:12
Wat zeiden ze toen je ze belde? :+

• Pinin

Pinin

Topicstarter

www.casarodriguillo.com

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:16
Pinin schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:11:
Ik wil graag mijn pechhulpdiensten opzeggen. Dat is op zich geen probleem, maar ik voel me nogal blond als ik de voorwaarden lees.

Mijn vraag komt er in het kort op neer:

Kan ik per maand opzeggen of moet ik minimaal een maand voor het verstrijken van de einddatum opzeggen?

Dit is nogal onduidelijk, omdat het soms zo geïnterpreteerd kan worden dat het per maand opzegbaar is, en de andere keer staat er dat je dan nog een jaar aan hun vast zit.

De verzekeringen lopen beide langer dan 1 jaar
Route mobiel
Bovag

Is dat wat je bedoeld?
3 minuten zoekwerk ;)

Mijn profiel op Discogs

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 21:26
Gewoon een brief sturen dat je per eerstvolgende mogelijkheid op wil zeggen. That should do the trick ;)

• Ad de Jong
Ricardo87 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:24:
Gewoon een brief sturen dat je per eerstvolgende mogelijkheid op wil zeggen. That should do the trick ;)
En in die brief zetten dat je een schriftelijke bevestiging wil hebben van de datum dat het stopt.

Mijn profiel op Discogs

• Pinin

Pinin

Topicstarter
o.k. die eerste ben ik niet tegengekomen op de site van route mobiel :? daar staat duidelijk dat het resterende bedrag wordt teruggestort. Dat zocht ik idd. thx

Betreft Bovag staat daar niet het antwoord.

Ik heb heus wel gezocht hoor, waarom "geloofd" niemand dat je wel je best hebt gedaan als je een topic aanmaakt. Het lijkt wel mode om de ander zo snel mogelijk te ondermijnen.
Ricardo87 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:24:
Daar heb ik toch niks aan, ik betaal liever 1 pechdienst dan dat ik er 2 heb lopen en dat ze 11 maanden overlappen. Bij de ANWB is het bijv. bekend dat je 1x per jaar kan opzeggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 18-01-2011 19:29 ]

www.casarodriguillo.com

• Ad de Jong
Pinin schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:27:
o.k. die eerste ben ik niet tegengekomen op de site van route mobiel :? daar staat duidelijk dat het resterende bedrag wordt teruggestort. Dat zocht ik idd. thx

Betreft Bovag staat daar niet het antwoord.

Ik heb heus wel gezocht hoor, waarom "geloofd" niemand dat je wel je best hebt gedaan als je een topic aanmaakt. Het lijkt wel mode om de ander zo snel mogelijk te ondermijnen.

[...]

Daar heb ik toch niks aan, ik betaal liever 1 pechdienst dan dat ik er 2 heb lopen en dat ze 11 maanden overlappen. Bij de ANWB is het bijv. bekend dat je 1x per jaar kan opzeggen.
Deze dan?
"Hoe lang heb ik recht op BOVAG Pechhulp?
Vanaf het moment van afsluiten bent u voor één jaar verzekerd van hulp bij pech. Na dat jaar ontvangt u automatisch een nota voor het nieuwe jaar. Tot een maand vóór de vervaldatum kunt u BOVAG Pechhulp opzeggen. "
Bron:Klik
En ik geloof je wel hoor. Ik kan ook vaak iets niet vinden terwijl een ander het heel snel heeft gevonden.
Zijn dingen die gebeuren.
Sorry als het verkeerd overkomt van mij, is in ieder geval niet zo bedoeld.

Maare, was dit wel wat je zocht?

[ Voor 3% gewijzigd door Ad de Jong op 18-01-2011 19:38 ]

Mijn profiel op Discogs

• Pinin

Pinin

Topicstarter
o.k. dat is idd wat ik zocht. 2 firma's 2 verschillende voorwaarden qua opzeggen..... het is dus niet zoals bij telco's zo dat het wettelijk geregeld is wat de opzegtermijn na minimale contractperiode.

En geen probleem als je het niet zo bedoelde :> maar ik wist van te voren al dat er veel reacties zouden komen met linkjes naar sites die ik al gevonden had of andere bijdehante opmerkingen waar ik niks aan heb.

www.casarodriguillo.com

• Ad de Jong
Dat ben ik ook met je eens.
Maar geef toe heel vaak staan er ook mensen tussen die inderdaad niets gedaan hebben en het is zo voor een ander niet te zien wie er wel wat huiswerk gedaan hebben en wie niet.

En sommigen zijn daar nogal gevoelig voor en daardoor (te) (nogal) bot in hun reacties..
(en ik misschien ook wel ook al bedoel ik het niet zo :P)

Mijn profiel op Discogs

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ter info:

En uiteindelijk blijkt het dus toch anders te zijn, je kan itt wat er in de voorwaarden en op de site staat wel per maand opzeggen zonder problemen en telefonisch.

[ Voor 15% gewijzigd door Pinin op 26-01-2011 19:35 ]

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1