Toon posts:

Help, CS draait ruk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een AMD450-k6 3Dnow met een PCI 32MB TNT 2 Vanta kaart.
CS draait met 11fps maximaal.
ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.

|:(

Verwijderd

probeer de 5.xx serie nvidia drivers eens en speel dan op 8x600 dan zou je toch wel zo'n 30 fps moeten kunnen halen

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Hoeveel mb geheugen heb je?
Enne is je videokaart niet overgeclocked?(hint hint hint :))

Verwijderd

Of een voodoo2 erin doen... dan haal je zeker 30 fps.. heb ik ook met 50 mhz minder proc

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
CS word steeds zwaarder.. k6-2's zijn er niet zo goed in heb ik gemerkt. je kunt wat nieuwe via chipset drivers proberen als je zon chipset hebt.

er zijn ook wel wat settings in CS om het allemaal wat soepeler te maken. en natuurlijk 640 draaien. opengl lijkt me het beste

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
en draai wel met net_graph 0 en r_speeds 0 , dat scheelde bij bijna 30 fps!

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er zijn idd verschillende dingen die je uit kan zetten of veranderen om je framerate op te krikken.

http://www.3drage.com/guides/cs/

Hier vind je bijvoorbeeld info wat je allemaal kan veranderen. Erg handig.
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem, K6-2 350 met TNT2 M64. Loopt ook niet lekker, maar als er niet al te veel mensen op de server zitten loopt het best aardig, en hangt natuurlijk ook erg van map af.
Ik heb nu zelfs ook het weaponmodel uitgezet (r_drawviewmodel 0), dat scheelt ook weer paar fps (al is het wel ff wennen wat betreft reloaden enzo)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18

Kettrick

Rantmeister!

komt imho door je caps knop >:)

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:51

The End

!Beginning

Ik had ook een AMD K6-2 350Mhz met een TNT2 kaart. CS draaide prima in 1024x768 Direct3D. Probeer een te wisselen van video modes. Anders even opnieuw installeren...

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Is kut slecht? :9~

Verwijderd

hmm, het zou kunnen komen door die nieuwe patch... die zet de 512 x 512 textures voor players aan. dat kost flink wat PCI bandbreedte en CPUcycletjes...
ik zou je aanraden om te zoeken om de default models te gebruiken... op een of andere manier moet dat kunnen.. het kan dus wel in TFC

Verwijderd

uhm , weaponmodel uit ? bedoel je dn dat je gewoon e blaffer niet meer ziet ? Jeez ,waarom niet eens de skins uitzetten , scheelt ook wel FPS maar dan zie je de mensen niet meer :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb een P233MMX:(@262,5 met een voodoo2 kaart en cs draait nog best behoorlijk. Probeer er ook eens een voodoo2 of 3 in te stoppen. Half life is nl. erg goed geoptimaliseerd voor glide

Verwijderd

de nwe skintextures staan niet automatisch aan.. kijk maar eens in de console met gl_max_size.... dan zie je 256...dit is omdat voodoo-kaarten niet hoger aankunnen....wil je naar 512 moet je doen: gl_max_size "512"
Pagina: 1