Help blijft zwart scherm bij laptop.

Pagina: 1
Acties:

• tomzorr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
hallo,

Ik heb Windows 7 32 bit geïnstalleerd op een eee pc 901,
maar nu is het probleem als ik hem opstart krijg ik zwart scherm en hij gaat pas aan als ik hem koppel aan mijn Pc beeldscherm en er weer uit haal dan doet die gewoon maar als ik dan opnieuw opstart heb ik weer dit probleem.

Ik heb geprobeerd op laagste resolutie maar er verandert niet veel alleen nu zie ik die asus opstart scherm om naar boot menu te gaan, en dan dat start menu waar hij Windows laat maar verder ook niet.

alleen in veilige modus doet die wel trouwens. En dan staat er bij apparaat beheer van overige apparaten een onbekend apparaat maar kan die niet vinden welke het is.

Ben er uit als ik die aan uit knop nog een keer indruk doet die wel gewoon dus dan kan ik alles zien maar kan dat niet anders normaal is toch gewoon aan is beeld scherm of ben ik dan een pipo :+

Iemand ervaring mee.

dank jullie wel voor jullie reacties.

[ Voor 46% gewijzigd door tomzorr op 19-01-2011 00:27 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Draai je niet op een te hoge resolutie die je scherm niet aankan? En staat de monitor van je netbook ook als primair scherm?

• tomzorr
Terw_Dan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:17:
Draai je niet op een te hoge resolutie die je scherm niet aankan? En staat de monitor van je netbook ook als primair scherm?
ja das juist probleem maar kan niet instellen naar minder bit dan krijg ik te zien dat ik geen machtiging heb van de administrator terwijl ik die zelf ben. en heb ook al proberen te veranderen die administrator.

[ Voor 6% gewijzigd door tomzorr op 18-01-2011 16:23 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus dan is het probleem eerder dat je niet de juiste rechten hebt.
Overigens moet je de kleurdiepte niet lager zetten, maar de resolutie. Die zal waarschijnlijk 1024*600 zijn.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Probeer eerst je rechten te fixen en sluiit hem voorlopig aan een extern scherm,
Daarna als je de rechten hebt, moet je resoultie flink verlagen naar 800x600 ofzo.
Daarna kan je hem weer op de aanbevolen setting zetten van je EEE laptop

Angelo NL / Global Cargo VTC

• tomzorr
Terw_Dan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:06:
Dus dan is het probleem eerder dat je niet de juiste rechten hebt.
Overigens moet je de kleurdiepte niet lager zetten, maar de resolutie. Die zal waarschijnlijk 1024*600 zijn.
ja klopt dat kan wel 800x600 heb ik nu gezet kijken wat die doet.

[ Voor 5% gewijzigd door tomzorr op 18-01-2011 23:38 ]

• tomzorr
Pykow schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:22:
Probeer eerst je rechten te fixen en sluiit hem voorlopig aan een extern scherm,
Daarna als je de rechten hebt, moet je resoultie flink verlagen naar 800x600 ofzo.
Daarna kan je hem weer op de aanbevolen setting zetten van je EEE laptop
ja heb ik gedaan heb nu 800x600

[ Voor 11% gewijzigd door tomzorr op 18-01-2011 23:39 ]

Pagina: 1