- edit:
Vergeet maar wat ik geb gezegd. Jullie snappen het toch niet.

[ Voor 94% gewijzigd door J.S. Bach op 18-01-2011 15:19 ]
Johann Sebastian Bach
[ Voor 94% gewijzigd door J.S. Bach op 18-01-2011 15:19 ]
Johann Sebastian Bach
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 18-01-2011 14:58 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Niet dus...Nivida_intel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
Vanaf het moment dat ik hier het eerste topic opende tot de laatste, alles is op slot gemieterd. ALTIJD (en ik overdrijf niet)
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
UhhNivida_intel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
Vanaf het moment dat ik hier het eerste topic opende tot de laatste, alles is op slot gemieterd. ALTIJD (en ik overdrijf niet)
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Doei!Nivida_intel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
- edit:Vergeet maar wat ik geb gezegd. Jullie snappen het toch niet.
[ Voor 35% gewijzigd door MuddyMagical op 18-01-2011 15:29 ]
Kijk, het is over het algemeen de bedoeling dat er discussie ontstaat hier op GoT over een bepaald onderwerp. Op deze manier gooi je die ook dicht he. Want nu bereik je er al helemaal niks mee.- edit:Vergeet maar wat ik geb gezegd. Jullie snappen het toch niet.
[ Voor 13% gewijzigd door crizyz op 18-01-2011 15:30 ]
Doei:? Hoi:?MuddyMagical schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Doei!
Pijnlijk hé? Als je moord en brand gaat schreeuwen en je wordt daarna met je neus op de feiten gedrukt.
Ik weet niet wat je op je eigen forumpje kan, maar hier kan een mod precies zien wat je eerste bericht was, dus het snel weghalen werkt helaas niet.
Dat wij het niet snappen zal vast. Maar jij ook niet. Er is meerdere malen aangegeven dat je zelf iets moet proberen uit te vinden voordat je een topic opent. De topics die hierboven worden aangehaald wijzen uit dat dit toch niet vaak voorkomt. Kijk eens op rond op GoT en je zult zien dat we graag willen helpen. Maar we zijn geen loket waar je een probleem neergooit en dan verwacht dat er een hapklare oplossing komt. Je zult er zelf wat voor moeten doen.
Met die instelling ben je meer dan welkom!!
Johann Sebastian Bach
case closedNivida_intel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
- edit:Vergeet maar wat ik geb gezegd. Jullie snappen het toch niet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq