Lieve Adjes

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
- edit: O-) Vergeet maar wat ik geb gezegd. Jullie snappen het toch niet. :P

[ Voor 94% gewijzigd door J.S. Bach op 18-01-2011 15:19 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Volgens het algemeen beleid kan je gewoon een berichtje/mailtje naar een van de adjes sturen: Het algemeen beleid #geband

Daarnaast is het altijd wel zo handig om in de TS te vermelden wat je al gedaan hebt. Bijv:
- De complete Hangen- en Opstarten troubleshooter doorgenomen
- ...
- ...

Als je niks begrijpt van de troubleshooter, moet je jezelf toch afvragen: Ik begrijp niks van deze troubleshooter. Kan ik het niet beter aan een ander overlaten. Voordat ik het erger maak?

De vergelijking met jouw eigen forum (of teminste het forum waar je admin bent) is denk ik ook wat vergezocht. Omdat T.net behoorlijk groot is. En dat er dagelijks tientallen topics worden geopend. Met dezelfde vragen die al in de troubleshooter behandeld worden..

Edit: Als t.net een transportbedrijf was geweest, dan hadden ze zich daar ook op aangepast. Voor zover ik weet heeft t.net een serieus discussiefora (De Huiskamer daarvan uitgezonderd), en niet iets waar je voor elke rotklus maar een topic kan openen.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 18-01-2011 14:58 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 17:16

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Nivida_intel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
Vanaf het moment dat ik hier het eerste topic opende tot de laatste, alles is op slot gemieterd. ALTIJD (en ik overdrijf niet)
Niet dus...

Hap
Hap
Hap

....

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

Vanaf het moment dat ik hier het eerste topic opende tot de laatste, alles is op slot gemieterd. ALTIJD (en ik overdrijf niet)
Uhh :?

Edit; spuit 11 :-(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58
Doei!

Pijnlijk hé? Als je moord en brand gaat schreeuwen en je wordt daarna met je neus op de feiten gedrukt.
Ik weet niet wat je op je eigen forumpje kan, maar hier kan een mod precies zien wat je eerste bericht was, dus het snel weghalen werkt helaas niet.

Dat wij het niet snappen zal vast. Maar jij ook niet. Er is meerdere malen aangegeven dat je zelf iets moet proberen uit te vinden voordat je een topic opent. De topics die hierboven worden aangehaald wijzen uit dat dit toch niet vaak voorkomt. Kijk eens op rond op GoT en je zult zien dat we graag willen helpen. Maar we zijn geen loket waar je een probleem neergooit en dan verwacht dat er een hapklare oplossing komt. Je zult er zelf wat voor moeten doen.
Met die instelling ben je meer dan welkom!! :)

[ Voor 35% gewijzigd door MuddyMagical op 18-01-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Kijk, het is over het algemeen de bedoeling dat er discussie ontstaat hier op GoT over een bepaald onderwerp. Op deze manier gooi je die ook dicht he. Want nu bereik je er al helemaal niks mee.

Ik heb trouwens wel je originele post net nog kunnen lezen. GoT (Gathering of Tweakers) is geen HoT (Helpdesk of Tweakers). Over het algemeen vind ik de meeste users hier toch best behulpzaam naar onwetende nieuwe gebruikers toe. Maar als je zelf echt 0,0 van computers afweet, en je ook niet zelf de moeite neemt om die troubleshooters door te nemen, of als in jouw geval, er niks van begrijpt. Dan zit je denk ik gewoon echt niet op het goede forum.
Dat is mijn persoonlijke mening.

Edit: Dan zit je niet voor die vragen op het goede forum. Er zijn meer dan genoeg verschillende topic onderwerpen. Het was dus misschien een beetje te kort door te bocht om te zeggen dat dit dan niet een forum voor jou zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door crizyz op 18-01-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
MuddyMagical schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Doei!

Pijnlijk hé? Als je moord en brand gaat schreeuwen en je wordt daarna met je neus op de feiten gedrukt.
Ik weet niet wat je op je eigen forumpje kan, maar hier kan een mod precies zien wat je eerste bericht was, dus het snel weghalen werkt helaas niet.

Dat wij het niet snappen zal vast. Maar jij ook niet. Er is meerdere malen aangegeven dat je zelf iets moet proberen uit te vinden voordat je een topic opent. De topics die hierboven worden aangehaald wijzen uit dat dit toch niet vaak voorkomt. Kijk eens op rond op GoT en je zult zien dat we graag willen helpen. Maar we zijn geen loket waar je een probleem neergooit en dan verwacht dat er een hapklare oplossing komt. Je zult er zelf wat voor moeten doen.
Met die instelling ben je meer dan welkom!! :)
Doei:? Hoi:?
EUHH Forumpjee?????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!
Uche uche forumpjee met iets meer dan 8400 gebruikers (in jullie ogen klein) en frontsite. En we hebben handen vol aan het controleren van post. (link: www.trucksimulators.nl) We kunnen nog lang niet tippen aan t.net geef ik toe. Heb net de richtlijnen (weer) gelezen. ga er maar niet veder op in.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
case closed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.