Toon posts:

Argh...wat nou weer? (Nokia 3310)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg een smsje binnen, dus ik wil die beantwoorden...zegt dat ding dat het nummer niet klopt. Ik tig keer dat nummer opnieuw ingetoetst. Hij deed het gewoon niet. Dus ik een nieuw bericht intoetsen en hem gewon verzenden en dat deed ie dus weer wel. Is dit nou weer een nieuwe bug ofzo :?

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op Thursday 15 March 2001 17:51 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Kreeg een smsje binnen, dus ik wil die beantwoorden...zegt dat ding dat het nummer niet klopt. Ik tig keer dat nummer opnieuw ingetoetst. Hij deed het gewoon niet. Dus ik een nieuw bericht intoetsen en hem gewon verzenden en dat deed ie dus weer wel. Is dit nou weer een nieuwe bug ofzo :?
telfort?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Libertel heeft het ook

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb KPN.

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Duidelijk een geval van een bug in de software. Als ik zo al die andere topics hier lees over die 3310 zie ik toch wel dat de software die erop zit erg brak is.

Jammer dat een bedrijf zoals Nokia daar niet goed aandacht aan heeft besteed. Daar gaan ze zeker klanten mee verliezen. Wat overigens wel weer goed ik voor de andere bedrijven die gsm bakken.

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 16:12
Aangezien de 'normale' pers hier geen melding van maakt en GSM's voornamelijk op uiterlijk en prijs worden gekocht zal Nokia hier echt geen klanten over verliezen!

Pas wanneer de softwarefouten de primaire functie van het toestel negatief beinvloeden zal er misschien melding van worden gemaakt in consumentenprogramma's of -bladen.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Op Friday 16 March 2001 01:29 schreef Epitome het volgende:
Aangezien de 'normale' pers hier geen melding van maakt en GSM's voornamelijk op uiterlijk en prijs worden gekocht zal Nokia hier echt geen klanten over verliezen!
Alle mensen die een 3310 hebben gekocht en slachtoffer zijn geworden van zo`n software-fout, zullen de volgende keer wel 2 keer nadenken als ze weer een nokia willen kopen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Topicstarter
Op Friday 16 March 2001 01:46 schreef Apronex het volgende:

[..]

Alle mensen die een 3310 hebben gekocht en slachtoffer zijn geworden van zo`n software-fout, zullen de volgende keer wel 2 keer nadenken als ze weer een nokia willen kopen.
Koop hierna net zo hard een Nokia hoor...
Pagina: 1