Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
heey mensen, ik heb een probleem met me telefoon aldus een galaxy spica ik heb em 1 x laten vallen en sinds toen blijft hij hangen tijdens het opstarten ik heb al heel veel oplossingen geprobeert maar niks schijnt te werken weet iemand wat ik eraan kan doen samsung weet ook niet wat ik er aan kan doen...

alvast bedankt M.V.G Tom

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 14:13 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als ik jou was zou ik even opnieuw beginnen met je bericht, maar deze keer inclusief interpunctie. Hier valt echt niks van te maken.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 19:09
Batterij er al eens een tijd uit gehad? Toevallig laten vallen of op een andere manier beschadigd?

Verwijderd

Begin eens met een duidelijk verhaal met leestekens, goede grammatica, en ga eerst eens zoeken in het
Spica topic

edit:
nu heb je je verhaal alleen ingekort.
Wat zijn 'al die oplossingen' die je al geprobeerd hebt?
Oh ja, Spica (deel 1)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 14:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
heey ja ik kan het niet helpen is niet mijn sterke kant maar ik heb al bijna alles geprobeerd .

Verwijderd

Topicstarter
ShitHappens schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:05:
Batterij er al eens een tijd uit gehad? Toevallig laten vallen of op een andere manier beschadigd?
ja hij is 1 x gevallen en van best een hoogte :-(

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:16:
[...]

ja hij is 1 x gevallen en van best een hoogte :-(
Dan is die waarschijnlijk overleden, verzekerd ?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nogmaals: wat heb je al geprobeerd? De meeste oplossingen die in het spica-topic genoemd worden zijn waarschijnlijk meer van toepassing als je telefoon blijft hangen na het updaten, maar je weet maar nooit.

Kan je nog in de downloadmode of recovery mode komen? Zoja: probeer opnieuw een rom te flashen en kijk of hij dan nog steeds hangt.
Probeer eens op te starten zonder SIM-kaart en / of SD-kaart. Wat gebeurt er dan?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:15:
heey ja ik kan het niet helpen is niet mijn sterke kant maar ik heb al bijna alles geprobeerd .
Je mag wel een beetje je best doen om er een leesbaar geheel van te maken. :> Verder geldt dat we in je topicstart ook graag het een en ander aan eigen inzet willen zien. "Ik heb al veel oplossingen geprobeerd" vertelt ons niets en is dus ook niet voldoende. Breidt daarom aub je topicstart even uit met wat je al gedaan hebt en wat het resultaat is. Zie Het algemeen beleid voor wat we van een topic verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry mensen ik zal nu mijn best doen om te vertellen wat ik al geprobeerd heb en wat er aan de hand is

nou ik lag op bed met mijn telefoon naast mij op mijn bed en ik werd wakker en toen lag hij op de grond en hij was uit vond ik raar dus alsvolgt wil ik hem opstarten nietsvermoedend en hij starte gewoon op maar bleef hangen op het samsung logo na dat het laad balkje voledig was geladen dus heb ik geprobeerd om de baterij er een tijdje (30 min) uit te hallen en opnieuw te proberen dat werkte niet en toen probeerde ik volume zachter bellen en ophangen dan moet je in het recovery menu komen. werkte ook niet toen ik dat deed valt hij uit en start hij opnieuw op ook als ik de recovery code ingedrukt houd en heb ook geprobeerd om mijn tel aan te sluiten aan de computer ook dat werkte niet omdat hij alleen mijn geheugenkaart vindt meer niet en ik heb ook geprobeert om in de test menu te komen dat is code bellen ok en ophangen en daarna heb ik ook met samsung gebeld en hun wisten ook niet wat dat kon zijn ik hoop dat dit nu voldoende uitgebreid vertelt is alvast bedankt

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:22:
ja sorry mensen ik zal nu mijn best doen om te vertellen wat ik al geprobeerd heb en wat er aan de hand is

nou ik lag op bed met mijn telefoon naast mij op mijn bed en ik werd wakker en toen lag hij op de grond en hij was uit vond ik raar dus alsvolgt wil ik hem opstarten nietsvermoedend en hij starte gewoon op maar bleef hangen op het samsung logo na dat het laad balkje voledig was geladen dus heb ik geprobeerd om de baterij er een tijdje (30 min) uit te hallen en opnieuw te proberen dat werkte niet en toen probeerde ik volume zachter bellen en ophangen dan moet je in het recovery menu komen. werkte ook niet toen ik dat deed valt hij uit en start hij opnieuw op ook als ik de recovery code ingedrukt houd en heb ook geprobeerd om mijn tel aan te sluiten aan de computer ook dat werkte niet omdat hij alleen mijn geheugenkaart vindt meer niet en ik heb ook geprobeert om in de test menu te komen dat is code bellen ok en ophangen en daarna heb ik ook met samsung gebeld en hun wisten ook niet wat dat kon zijn ik hoop dat dit nu voldoende uitgebreid vertelt is alvast bedankt
Gebruik alsjeblieft punten en comma's want dit is niet te lezen.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is toch onbegrijpelijk dat het met de grammatica zo slecht gesteld is bij sommige mensen. :F

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 18-01-2011 15:28 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:34

E-Vix

Nu met sneeuw!

ga er mee terug naar de winkel en vertel ze daar dat je je telefoon hebt laten vallen dat je vervolgens alles hebt geprobeerd en of ze hem misschien voor je kunnen repareren waarschijnlijk is er iets intern los geschoten of zelfs gebroken waardoor hij het niet meer doet dat kunnen wij helaas vanaf hier niet zien als er niets kapot geweest zou zijn dan had je wel verder dan het bootlogo kunnen komen een recovery menu is iets dat altijd hoort te werken tenzij er iets echt goed kapot is probeer anders alles er een keertje uit te halen en er opnieuw in te stoppen dus je batterij je simkaart en eventueel een los geheugenkaartje en zo doet hij het daarna nog steeds niet dan zal je hem bij een winkel af moeten geven om hem te laten repareren heb je toevallig verzekering er op zitten want waarschijnlijk repareren ze hem niet gratis omdat hij gevallen is

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Ik heb mijn best gedaan om het voor jou in een leesbare manier op te schrijven. Dat wil zeggen, zonder hoofdletters, punten, komma's en andere leestekens, en met een enorm verhaal er omheen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:40

offtopic:
Er zit een knop op je toetsenbord, daar zit een klein wit stipje op: probeer hem is :+ Ze noemen het een punt, onderdeel van de interpunctie in de Nederlandse taal. Er moeite mee hebben ok, maar helemaal geen interpunctie gebruiken?

Heb je het al zonder sim en geheugenkaart geprobeerd (zie hierboven)? En is er uiterlijke schade aan de telefoon? Er is geloof ik een trucje met een usb connector om hem in programmers mode te krijgen (zie algemene topic)

• TheFes
  • Laatst online: 26-11 22:40
De vertaling :)
Ja sorry mensen, ik zal nu mijn best doen om te vertellen wat ik al geprobeerd heb en wat er aan de hand is.

Nou, ik lag op bed met mijn telefoon naast mij en toen ik wakker werd lag hij op de grond en hij was uit. Dat vond ik raar dus vervolgens wil ik hem niets vermoedend opstarten. Hij startte gewoon op maar bleef hangen op het samsung logo nadat het laad balkje voledig was geladen.

Daarna heb ik geprobeerd om de baterij er een tijdje (30 min) uit te hallen en opnieuw te proberen, maar dat werkte niet. Toen probeerde ik de knoppen voor volume zachter, bellen en ophangen tegelijk in de drukken, dan moet je in het recovery menu komen. Dit werkte ook niet. Terwijl ik dat deed viel hij uit en startte hij opnieuw op, ook als ik de recovery code ingedrukt houd.

Ik heb ook geprobeerd om mijn telefoon aan te sluiten aan de computer, maar ook dat werkte niet omdat hij alleen mijn geheugenkaart vindt. Daarna heb ik nog geprobeerd om in het test menu te komen door de knoppen voor bellen, ok en ophangen in te drukken.Toen dat allemaal niet werkte heb ik nog met samsung gebeld en zij wisten ook niet wat dit kon zijn.

Ik hoop dat dit nu voldoende uitgebreid verteld is. Alvast bedankt

Home Assistant configuratie

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

http://www.tweakers.net/pricewatch
Daar een nieuwe uitzoeken. Als hij is gevallen en je hem niet aan de praat krijgt kan je er gewoon vanuit gaan dat hij stuk is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Mensen. Ik vindt het onwijs tof dat jullie mij willen helpen. Maar somige mensen letten niet op een punt of hoofdletters of wat dan ook. Maar op de vraag die gesteld is. Volgens mij is dit beter te lezen. Of heb ik weer een puntje vergeten.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Dat is een stuk beter d:)b

Klinkt als een hardwareprobleem. Gelukkig staat er net een V&A aangeboden: Samsung Galaxy Spica wit te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Zijn er geen code's verkrijgbaar om een harde reset te doen?

• gwystyl
  • Laatst online: 08:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:44:
Bedankt. Zijn er geen code's verkrijgbaar om een harde reset te doen?
Tip

Mijn Spica is al meerdere keren uit bed gevallen, en die doet het nog prima. Op zich lijkt me de valhoogte niet zo'n probleem.

Zie verder ook mijn vorige post. Heb je al geprobeerd op te starten zonder SD-kaart en/of SIM-kaart? Kan je nog in de downloadmode komen? Als dat kan, kan je namelijk een originele firmware flashen.

Die 'code' voor de recoverymode werkt alleen als je een rom hebt geïnstalleerd waar een recovery mode in zit. Bij de originele firmware is dat niet het geval. Welke firmware heb je er nu op staan? Dit kan je zien bij Instellingen - Over het toestel. Vooral de Baseband-versie en Buildnummer zijn handig om te weten. Je moet die knoppencombinatie trouwens een tijdje inhouden (enkele seconden).

Als je computer 'alleen de geheugenkaart vindt', doet de telefoon nog wel wat. Kon je ook zien welke bestanden er op staan of zag je alleen een verwisselbare schijf in de verkenner, en krijg je als je daar op klikt de melding 'voer een verwisselbare schijf in bij drive X:' of iets wat daar op lijkt?

p.s. je woordenbrij is heel vermoeiend lezen. Neem alsjeblieft wat tijd om punten, komma's en enters neer te zetten. Dat verhoogt de kans dat je goed geholpen wordt. Zie bijvoorbeeld de post van The_Fes: zelfde tekst, maar veel begrijpelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 19-01-2011 09:59 ]

Pagina: 1