Tip
Mijn Spica is al meerdere keren uit bed gevallen, en die doet het nog prima. Op zich lijkt me de valhoogte niet zo'n probleem.
Zie verder ook mijn
vorige post. Heb je al geprobeerd op te starten zonder SD-kaart en/of SIM-kaart? Kan je nog in de downloadmode komen? Als dat kan, kan je namelijk een originele firmware flashen.
Die 'code' voor de recoverymode werkt alleen als je een rom hebt geïnstalleerd waar een recovery mode in zit. Bij de originele firmware is dat niet het geval. Welke firmware heb je er nu op staan? Dit kan je zien bij Instellingen - Over het toestel. Vooral de Baseband-versie en Buildnummer zijn handig om te weten. Je moet die knoppencombinatie trouwens een tijdje inhouden (enkele seconden).
Als je computer 'alleen de geheugenkaart vindt', doet de telefoon nog wel wat. Kon je ook zien welke bestanden er op staan of zag je alleen een verwisselbare schijf in de verkenner, en krijg je als je daar op klikt de melding 'voer een verwisselbare schijf in bij drive X:' of iets wat daar op lijkt?
p.s. je woordenbrij is heel vermoeiend lezen. Neem alsjeblieft wat tijd om punten, komma's en enters neer te zetten. Dat verhoogt de kans dat je goed geholpen wordt. Zie bijvoorbeeld de post van
The_Fes: zelfde tekst, maar veel begrijpelijker.
[
Voor 7% gewijzigd door
gwystyl op 19-01-2011 09:59
]