Licentie Office H&S 2010

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb sinds een tijdje een pakketje pricewatch: Microsoft Office Home and Student 2010 NL
dit is een zgn. 3 user licentie, en wat ik daarvan begrijp is dat het op 3 pc's tegelijkertijd gedraait mag/kan worden, en dat gebeurd nu dus ook, so far so good.

maar wat nu als ik 1 (of meerdere) pc's ga vervangen (of upgraden), ben ik dan verplicht om een nieuw pakketje Office aan te schaffen?
je moet natuurlijk het activatieproces weer door bij een nieuwe installatie, en de servers bij Microsoft zien dan alleen maar dat ik een 4e pc probeer te activeren, en wellicht lukt dat niet omdat de licentie al opgebruikt is?

ik heb het geprobeerd op te zoeken bij Microsoft, alsook op de verpakking, maar daar wordt niets over vermeld.
wellicht dat hier iemand dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Kwestie van installeren en afwachten of het geaccepteerd wordt of niet. Zo niet, dan moet je het nummer bellen wat aangegeven wordt voor telefonische activatie en dan ben je klaar.

Uiteraard moet je er op letten dat je nooit meer dan 3 PC's tegelijk met Office geïnstalleerd hebt staan.

Mocht je te vaak opnieuw je computer installeren, dan werkt telefonische activatie vaak ook niet meer. In dat geval moet je Microsoft Support bellen om je weer geactiveerd te krijgen.

Mocht je al van te voren weten dat je snel (binnen een maand) je computer opnieuw gaat installeren, schakel dan tijdens het installeren de optie voor automatische activatie uit (achteraf kan je altijd nog handmatig activeren).

HowTo-Outlook | MSOutlook.info