Sinds enige tijd heb ik problemen met excel. Als ik een bestand wil updaten dan krijg ik de melding dat er onvoldoende bronnen aanwezig zijn.
Kunnenjullie kijken hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden want zo kan ik mijnwerkbestand niet gebruiken.
De volledige foutmelding is:Er zijn onvoldoende bronnen
beschikbaar om deze taak te voltooien. Kies minder gegevens of sluit andere
toepassingen."
hierna kan ik op ok klikken en opent het bestand gewoon alleen duurt het een uur voordat alle regels ingelezen zijn.
Ik open het excel bestand vanuit een ander excel bestand. Het hoofdbestand dient als het ware als een bibliotheek voor andere bestanden.
Op google zijn een aantal oplossingen voor dit probleem met VBA scripts maar hier heb ik dus 0,0 verstand van. Is er ook een andere verklaring voor dit fenomeen?
Ik hoop snel van jullie te horen.
Mochten jullie meer info nodig hebben hoor ik dit graag.
Kunnenjullie kijken hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden want zo kan ik mijnwerkbestand niet gebruiken.
De volledige foutmelding is:Er zijn onvoldoende bronnen
beschikbaar om deze taak te voltooien. Kies minder gegevens of sluit andere
toepassingen."
hierna kan ik op ok klikken en opent het bestand gewoon alleen duurt het een uur voordat alle regels ingelezen zijn.
Ik open het excel bestand vanuit een ander excel bestand. Het hoofdbestand dient als het ware als een bibliotheek voor andere bestanden.
Op google zijn een aantal oplossingen voor dit probleem met VBA scripts maar hier heb ik dus 0,0 verstand van. Is er ook een andere verklaring voor dit fenomeen?
Ik hoop snel van jullie te horen.
Mochten jullie meer info nodig hebben hoor ik dit graag.