het id alleen al!!!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Wat is daar mis mee dan:?
Misschien kunnen we zelf Tweakers.net servers gaan maken, zodat de tweakers ook een eigen plek in op WON hebben :)!
Misschien kunnen we zelf Tweakers.net servers gaan maken, zodat de tweakers ook een eigen plek in op WON hebben :)!
heheh...
Ech YUCK... CS servers... wat 'n creepy gedachte...
-----
ehm, Ray? wat zit ik nou eigenlijk 's avonds op sphinx te doen
kennelijk een beetje nutteloos tikken, want aangezien TN geen CS servers heeft kan dat ook niet beheerd worden, dus wat doe ik dan wel? 
* Firefox wonders
Ech YUCK... CS servers... wat 'n creepy gedachte...
-----
ehm, Ray? wat zit ik nou eigenlijk 's avonds op sphinx te doen
* Firefox wonders
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Sinds wanneer ben jij in dienst van Femme? 
Heeft Tweakers.net al eigen CS servers?
hmmm.... puntje... kleintje, maar je hebt een puntje...
marreh, nou we het er toch over hebben... ik steek wel errug veel tijd in het beheer... Gaat Strikerz me daar nou ook voor betalen?
4500,- per maand lijkt me wel een schappelijk loon... (netto dan wel dus he?
)
marreh, nou we het er toch over hebben... ik steek wel errug veel tijd in het beheer... Gaat Strikerz me daar nou ook voor betalen?
4500,- per maand lijkt me wel een schappelijk loon... (netto dan wel dus he?
of ik heb er over gelezen of jullie hebben nog niks link gepost.. check dit effe zou'k zeggen Ro2
Als jij jezelf wil betalen mij best....
Stort maar een paar keer wat centjes heen en weer op je rekeningen
Of jij moet nog een brilliant idee hebben om wat geld uit Strikerz te slaan ???
(als je er 9k netto uit kan slaan... dan kunnen we dat vast wel delen
)
Stort maar een paar keer wat centjes heen en weer op je rekeningen
Of jij moet nog een brilliant idee hebben om wat geld uit Strikerz te slaan ???
(als je er 9k netto uit kan slaan... dan kunnen we dat vast wel delen
hmmmzzz... Ik zou zeggen... ontwikkel een leuk forumpje, bouw wat mooie stats....
marehm, laten we deze discussie maar elders onderling voortzetten voordat iemand begint bemiddelings-kosten te vragen
marehm, laten we deze discussie maar elders onderling voortzetten voordat iemand begint bemiddelings-kosten te vragen
Verwijderd
Ach...vreselijk, geen eigen Gamerz of Tweakers CS-servers??
??.:+...schandalig ik wil ook direct 10mille doneren
om een server te bouwen zodat wij "broederlijk" samen CS kunnen spelen. (vooral ook een eigen website met stats en news zou een geweldig idee zijn!!;)) Misschien dat zelf vuurwerk hem wel wil hosten voor ons. 
OKOK,.. sorry genoeg grapjes link is al gegeven dus ik hou me nu maar in en ga gewoon weer aan m'n werk
Zie jullie volgende week ergens 's avonds wel weer als ik 1.1 aan het draaien heb gekregen en weer gewoon thuis ben.
FF nog een vraagje dat mappack voor server 3 is dat de moeite waard want om nu 85Mb (ja, het is gelukkig al minder geworden
) over m'n ISDN lijntje naar binnen te moeten raggen gaat weer zo vreselijk in de papieren lopen
(Je wil toch al niet weten hoe hoog die telefoon rekeningen bij mij thuis zijn...je zou m'n vrouw eens moeten zien schrikken
)
Mark
OKOK,.. sorry genoeg grapjes link is al gegeven dus ik hou me nu maar in en ga gewoon weer aan m'n werk
Zie jullie volgende week ergens 's avonds wel weer als ik 1.1 aan het draaien heb gekregen en weer gewoon thuis ben.
FF nog een vraagje dat mappack voor server 3 is dat de moeite waard want om nu 85Mb (ja, het is gelukkig al minder geworden
Mark
Yazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik zou zeggen wacht nog even... ik denk dat er nog wel wat maps uit gaan... en dan is ie nog wat kleiner
Maar jah.. 't is wel de moeite waard als je eens wat anders wilt...
(we ondersteunen resume... dus gewoon beetje bij beetje downen kan ook natuurlijk)
Ik zou zeggen wacht nog even... ik denk dat er nog wel wat maps uit gaan... en dan is ie nog wat kleiner
Maar jah.. 't is wel de moeite waard als je eens wat anders wilt...
(we ondersteunen resume... dus gewoon beetje bij beetje downen kan ook natuurlijk)
Verwijderd
Ok Ray dank je...als ik binnenkort echt niet meer weet wat ik met m'n vrije tijd aan moet zal ik eens een poging wagen om hem te downen. 
Vuurvosje, sorry vergat in vorige post even te vermelden dat ook al jou harde admin werk aan de GoT CS server door sommige toch wel erg op prijs wordt gesteld
Voor jou gemoedsrust, ik persoonlijk speel op geen enkele andere CS server!! alle tijd die ik aan CS kan besteden (vooral heel laat of 's nachts
) breng ik op jou servertje door.... knuffel dus 
Mark
Vuurvosje, sorry vergat in vorige post even te vermelden dat ook al jou harde admin werk aan de GoT CS server door sommige toch wel erg op prijs wordt gesteld
Voor jou gemoedsrust, ik persoonlijk speel op geen enkele andere CS server!! alle tijd die ik aan CS kan besteden (vooral heel laat of 's nachts
Mark
Verwijderd
*hmz*
Ik heb anders die 80 MB wel over me ISDN'tje getrokken
Gewoon aanzetten, en 2/3 uur later terug komen.
Ik heb anders die 80 MB wel over me ISDN'tje getrokken
Gewoon aanzetten, en 2/3 uur later terug komen.
Verwijderd
HAhahaa...,
Ja DC dat deed ik ook regelmatig, maar als je 's avonds om 22:00 Hrs. thuis komt en dan nog 2/3 uur je PC online moet laten voordat je naar bed kan terwijl je 's ochtends vroeg weer je nest uit moet dan is dat niet echt een optie
(je wil tenslotte wel weten dat je download lukt
)
Ze moeten in dat dorp van mij eens met adsl of kabel komen dat zou een heel stuk schelen
Maar maak je geen zorgen ik trek het volgende week wel even naar binnen, moet helaas het hele weekend werken, dus als Ray nou nog even die overbodige maps eruit flikkert dan scheelt dat weer een half uurtje
Veel plezier in ieder geval van het weekend, ik zal de stats wel even bekijken als ze al werken. (kan ik gelijk zien of DC zich weer eens beestachtig heeft gedragen
)
Mark
Ja DC dat deed ik ook regelmatig, maar als je 's avonds om 22:00 Hrs. thuis komt en dan nog 2/3 uur je PC online moet laten voordat je naar bed kan terwijl je 's ochtends vroeg weer je nest uit moet dan is dat niet echt een optie
Ze moeten in dat dorp van mij eens met adsl of kabel komen dat zou een heel stuk schelen
Maar maak je geen zorgen ik trek het volgende week wel even naar binnen, moet helaas het hele weekend werken, dus als Ray nou nog even die overbodige maps eruit flikkert dan scheelt dat weer een half uurtje
Veel plezier in ieder geval van het weekend, ik zal de stats wel even bekijken als ze al werken. (kan ik gelijk zien of DC zich weer eens beestachtig heeft gedragen
Mark
Pagina: 1