Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoefZoefZoef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-06 19:30
Hallo allemaal,

ik had een kleine vraag. De batterij van mijn telefoon (T-Mobile G1, bijna 2 jaar oud) begint het een beetje te begeven. Ik wil graag een nieuwe batterij hebben, en op ebay viel mijn oog op een extended battery. Heeft iemand daar ervaringen mee en is het de moeite waard? Ik weet dat er een lelijk dik ding achterop komt, maar het toestel is toch al moeders mooiste niet ;).

Alvast ontzettend bedankt,

groeten Niels

edit: link vergeten: http://cgi.ebay.nl/Extend...eries&hash=item4399f0f1e6

[ Voor 17% gewijzigd door ZoefZoefZoef op 18-01-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met dergelijke batterijen loop je altijd het risico troep te krijgen die je telefoon verkl*ten. Het is daarom beter om voor originele batterijen te gaan, tenminste, dat doe ik zelf wel. Maar iedereen moet zelf die keuze maken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoefZoefZoef
Bedankt voor je reactie! Is het echt zulk slecht spul? Ik zag volgens mij dezelfde batterij ook in een Nederlandse webshop opduiken, maar dan ruim twee keer zo duur. Verder ben ik bang dat een nieuwe originele batterij ook weer zo kort meegaat: het is nu zo dat met een uurtje internetten, een uurtje muziek luisteren en een paar keer naar m'n mail kijken hij max 8 uur haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ZoefZoefZoef schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:54:
Bedankt voor je reactie! Is het echt zulk slecht spul? Ik zag volgens mij dezelfde batterij ook in een Nederlandse webshop opduiken, maar dan ruim twee keer zo duur. Verder ben ik bang dat een nieuwe originele batterij ook weer zo kort meegaat: het is nu zo dat met een uurtje internetten, een uurtje muziek luisteren en een paar keer naar m'n mail kijken hij max 8 uur haalt...
Je krijgt waarvoor je betaalt. Er zijn veel namaakbatterijen van slechte kwaliteit, wat niet wil zeggen dat het slecht zal zijn, maar je kunt je ook voorstellen dat goedkoop snel duurkoop wordt op deze manier.

Oftewel: niet te voorspellen. Het is jouw beslissing en jouw risico.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:47
Ik heb meermaals 3rd party batterijen voor telefoons gekocht en heb nooit problemen ondervonden. Ik kocht ze meestal via DealExtreme.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je hier zelf al over opgezocht?

Verder move ik je topic even naar het juiste forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoefZoefZoef
Ik heb gevonden dat een externe (dikke) batterij rond de 13e kost via ebay terwijl een originele (als ik hem in NL koop) twee keer zo duur is. Verder kon ik er niet heel veel zinnigs over vinden, vandaar mijn vraag hier. Bedankt voor het verplaatsen!

@slaadjebla: bedankt voor de tip! Heb net even gekeken en die is nog goedkoper dan ebay. Morgen even rustig kijken (het is nu toch echt bedtijd voor me) en dan morgen rustig bestellen.

Mocht het nu mis gaan kan ik altijd nog (lees: heb ik een goed excuus voor) een nieuwe telefoon gaan halen.
Pagina: 1